Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 345 ggr
Lindbygarden
0

Folk i Kalmartrakten?

Tänkte bara se nu när det är så många nya medlemmar om det kanske kan finnas lite folk i Kalamrtrakten här ute? Bor ju som de gamle vet på Öland!

Mrs-Dibs

Anna
0

Jag bor väl i Kalmar trakten antar jag, det är en bit, men hör till Kalmar län. Virserum heter stället jag bor vid och det är inte långt ifrån Vetlanda, Hultsfred m.fl. :)

#0 Du ska möjligtvis inte på treårstestet i Västervik den 1 maj?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Förhoppningsvis snart *drömmer* ;-)

Anna
0

#2 Ska du flytta till Kalmar-trakten?? Eller vad har jag missat? ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Jag vill flytta dit, leter jobb =)

Ida_79
0

jag bor i Emmaboda!!Cool

Maja
0

Jag ska flytta till Kalmar!! ;) Tror jag i alla fall.. ;)

fridak
0

jag bor tre mil söder om kalmar. jag kommer troligtvis få stanna kvar också för jag borde komma in på optiker om man kollar förra årets snitt!

#0 vart på öland bor du? morföräldrarna finns på södra öland i grönhögen så där kommer jag förbi ngn gång ibland.

MiaMaria
0

#7 Svarar på Mrs-Dibs (har henne på telefon): Hon bor på södra Öland. Hon undrar om du är medlem i ÖDRF?

fridak
0

inte medlem. men jag har funderat lite smått på att bli och åka på prova-på-ritten på 2 mil

MiaMaria
0

Ok, nä hon sa att hon mindes någon från nå möte med den klubben som sa att denne hade nå släktingar på södra delen av Öland och de va därför hon (jag) ställde frågan =) Usch så tjorvigt jag får till de när jag skriver…

fridak
0

ok. men då var det ngn annan. fast jag var medryttare på en häst vars ägare var medlem. men det blev lite krångel där(hästägare och jag)….så jag skulle eg. varit med och hjälpt till på prova-på ritten ngt år men kunde inte pga hjärnskakning.