Vad har hänt?
Är det bara för mig som iFokus ser konstigt ut? Var inne här för nån timme sen och då var allt som vanligt, men nu har det tillkommit en "list" eller liknande i vänstar sidan. Texten i inläggslistan är annat typsnitt. Det går även otroligt långsamt att ladda när jag ska läsa inlägg, byta sajt eller liknande.
Är det någon ny iFokus uppdatering?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är så för mig med! blev förvånad!!
inte alls bra!
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

jag gillade det här nya. men att det går så sakta är kasst.
Vad lustigt.. Jag hade jätteproblem med att det var jättesegt. Ända tills igår när jag kom in och allt såg helt annorlunda ut, då äntligen började det fungera korrekt för mig igen =) Inte helt 100 i laddning av ny sida, men väldigt mkt bättre än förut.
Men nu tycker jag därremot att det ser väldigt fult ut.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag blir tokig på det nya typsnittet, tycker det är mycket stelare och svårare att läsa. Gillar inte alls utseendet.
Att det är segt hoppas jag och förvämntar mig ska ordna sig rätt snabbt…
Jag blir bara glad och allt jag vill är att dom flyttar hemsidan åt vänster igen! Stör mig på att den är i mitten nu! :(
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Inte ens tänkt på att det är nytt typsnitt.
Är det nytt typsnitt? Det har jag missat.
Tycker det ser ut som förut. Att sidan centrerats gör mig absolut ingenting!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag har inte heller tänkt på något nytt typsnitt, däremot försvinner min högerspalt precis när sidan laddas och ersätts bara med reklam, men det rättar till sig när allt hamnar på plats…
Jag tycker typsnittet ser nytt ut, mycket kantigare och rakare. Är inte bra på typsnitt, men tycker detta påminner mer om Arial. Förut såg ju texten ut mer som Times New Roman….
Jag gillar det nya typsnittet. Men skulle vilja ha tillbaks sidan till vänster.