Bilder på Storen.
Här kommer ett par bilder på halvfodervärdshästen Storen.
En till.
Söthästen.

Fin häst! Men varför har du 2 tyglar på första bilden? de brukar man väl inte ha på hackamore?
Fin :) Hur stor är han?
#3 För att jag ska kunna ta ledande tygeltag. Och för att jag ska slippa rida med skänkeln, han går oftast bra utan att ha tygeln på skänkeln. :)
#4 Ja, han är så vacker. Han är 165 hög. Fast han har hög manke..

Åhh, han var snygg =)
Ska bli spännande att se er på söndagens tävlingar :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
#6 Lite väl spännande, sitter och är skitnervös. :)

Haha, jag med och ändå har jag anlitat en ryttare åt mig ;)
Men jag gillar inte att vara speaker heller så detta blir absolut sista gången jag tar på mig det!
Men du är säkert en bra speaker, bättre än oss andra iaf. :)
Vänta står inte han i kvarsätt eller är jag ute och cyklar? :P
/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se
Vad fin! :D
En sak som är att tänka på bara (ja, jag är petig :P) är att har man en sadel med horn bör man ha delade tyglar (finns en risk att tygelöglan fastnar runt hornet annars) :)

#10 Jo, men det är nog rätt tror jag :-)
#10 Jepp, är han som står i Kvarsätt. Sartorius heter han ju egentligen.
#11 Nu när du säger det låter det smart. Är väl bara att knäppa upp spännet på vanliga tyglar?
#13 Japp :)
#13 aha, det stog en fjording där som hette Greia förut också va? den står där jag har min islänning står nu.
hööks har jättesköna, mjuka delade tyglar :O) tips bara ;)
#15 Ja, Greia. Red henne ganska mycket ett tag, mysig och envis häst. Hur går det för henne nu? Vore jättekul att höra.
#16 Rider inte så mycket med den sadeln, är så hård, men tack för tipset.
#17 Aha, Jorå det är helt ok med henne, kom och hälsa på hon står i Hällomstallet =)
#18 Trodde hon stod hos Gunilla Nylander på Alnö? Fast hon kanske flyttat Greia iofs. Ja, måste hälsa på. :)
#19 Jo hon stog där hon flyttade nyss till oss :) Ser du en fläckig häst med blå ögon (islänning) är det min =)

Grattis Storen för placeringen i söndags :)
jag tycker att ni såg jättefina ut tillsammans :)
Jaa, har var så duktig med Carro. :)
Jag är inge bra på att rida, ingen talang alls och var hypernervös. Men roligt att vara med iaf. :)

Men hallåååå, jag skulle inte ens ställa upp… möjligvis som klassens clown ;)
Jag tycker att ni var jätteduktig. Hur länge har Carro haft han? Och hur länge har du ridit han?
Hon har haft honom i fyra år, jag har ridit honom i ett år nu. Han var en buse i början med mig, så jag är mest nöjd över att jag inte är rädd längre och kan rida ut utan problem. Men vi tränar på, nästa dressyrtävling är vi bäst. :)
Du är säkert jätteduktig!
Hej, jag har Greia just nu och vill gärna veta mera om henne! Finns på fb / Therese Söderberg