Welsh Cob bilder
Den hingsten alltså. Säger som förut på MSN, han kan få ta och betäcka Windy. Eller mig.
Hahahah!
Jäääättefina bilder, blir ju inte mindre imponerad av att du fotat alla bilder manuellt. *avis* <3 ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nice ;) jättefin!
Bild nr4: Här har vi lilla fölisen Gwylfah, alias Lilla G. Hon föddes på allhelgona afton i höstas, och tror nu att hon äger stället. Hon kröp ut ur hagen när vi busade upp de andra hästarna, ut ur paddocken, in i hagen igen, ut ur hagen osv ;) Om ni lägger märke till att några brädor av staketet ligger nere så är det Lilla G som är skyldig, hon försökte hoppa ut och brädorna flög som plockepin.
Snygg häst, och grymt snygga bilder. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jättefina bilder !
Bild nr11: Högdräktiga Summer Queen får avsluta, är ett under att hon kom upp efter att ha rullat sig med den magen ;) Fölet beräknas komm i slutet av april / början av maj, hoppas att allt går bra :)
Summer Queen, berättade ägaren, kom från Wales när hon var 3 och hade levt på lösdrift hela sitt liv. Då kan man tro att hon inte gillar stall och så, men så är det inte. Regnar det totalvägrar hon att gå ut, hon älskar sin box och ligger och sover nästan hela tiden :)
MVH Emelie
Oh, söt fölis och mycket fin mamma! Speciellt färgen. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jätte fina bilder!! Fotade du där för egen vinning eller på beställning åt dom?
#3 Haha, om han betäcker dig blir det nog vackra och välskapta barn ;) Upptäckte när jag praoade på YFO att de flesta kameror över 50.000 bara hade P, A, S & M lägen, så det är bara att vänja sig 8) <3
#4 Minst sagt!
#6, Om han var :) Tack!
#13 Tack :]
#15 Tycker jag med
. Funderade på att stoppa ner fölet i fickan och ta med hem ;)
#16 Tack! På beställning, fick mejl från dem precis innan jag hade tänk mejla själv och fråga, så man kan väl säga både och ;)

Aha ok, ska dom ha till en hemsida då eller?

Ååh snygga hästar o fina bilder ! :) Fölisen ser ut som en riktikg liten diva ;)
#18 Jag antar det, frågade faktiskt inte, var så glad över min första fotouppdrag.
#19 Tack! Diva är precis vad lilla Gwylfah var idag ;)

Hingsten var ju grymt läcker!
Funderade på första bilden en bra stund över vad det var för något som täckte lite av ansiktet och halsen innan jag förstod att han fått upp frambenet så högt! Jäklar vad vig :D

Haha inte bara du snuttan, min första tanke "åhh en fågel" *koko, gomorgon Mia* ;-)

Jag satt länge å klurade på om det var en duva, damm, damm på linsen eller hahah…
Fina bilder+ hästar! :)
Snuttan o Maria, jag e väl dum jag med ^^ haha
#3 HAHAHAHA xD
vilka fina bilder!
#21, #22 Haha, samma här när jag såg den först i kameran, tänkte liksom "what, jag kommer inet ihåg att jag såg en fågel!".
#24 Tack, och jag kan bara hålla med om hästarna :]
#25 Tack så mkt.

Guuud så fina! :) Adda gärna mig på msn, emelie: kisenekking@hotmail.com vill snacka kameror. :P
#27 Haha okej. Men du kommer typ asgarva åt mitt namn, skapade msn:en för ganska många år sedan och har inte orkat byta ;)