Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 429 ggr
halludu
0

Funderar på...

Om man ska ta bort sitt medlemskap här inge kul å va hä alls längre…känns som ja inte kan något alls när ja skriver nått för alla bara klagar på d sätt jag lärt mej.Ja tkr nästan alla klagar på varandra hela tiden.Inte kul här längre..:'(

Snuttan ibland får du d å låta elakt när du skriver bara så du vet..:(  Finns sånna som jag som blir ledsna:'(

Anna
0

Jag tror verkligen inte att Snuttan eller någon annan menar någonting illa!

Det har varit lite småbråk här men det verkar ha lugnat sig nu ju (?). Så jag tycker, istället föratt avsluta medlemskapet, ta en liten paus härifrån i såfall och kom tillbaka när du mår bättre igen!

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Tycker det är synd att du avslutar medlemsskapet. Har också tänt göra det många ggr. Man blir ju så ledsen när någon är elak. Men jag vet att snuttan är som jag ung, vi skriver nog mer som vi talar. Därför missförstås vi ofta.

Jag tex kanske inte läser igenom så ofta heller om det ser bra ut eller inte. Jag har ju modém fortfarande. Det blir dyrt att läsa allt man skriver flera ggr. Det tar ju dubbelt så lång tid då. Snuttan är duktig många ggr på det hon skriver så försök bara att förstå vad hon menar i stället så ordnar det sig nog.

Snuttan2
0

Varför inte säga till när det händer..? Så jag kan förklara om jag faktiskt tyckte du var en idiot eller om jag inte menade något illa ;)

Om någon skulle våga träffa mig så skulle ni se att jag inte är så farlig å rätt lätt att slå på käften så jag håller tyst ;) Oskyldig

gejsa
0

#3# Ha, ha jag vågar träffa dig snuttan. Men den stora frågan är, törs du träffa mig? mohaaa När kommer du och provrider Sorro då?

Snuttan2
0

Hur var det, hade din dotter varit uppe å suttit ngt på honom sedan han kom hem eller var det del utav april-skämtet?

Annars skulle jag kunna komma med min lilla leksaks-kamera å prova å se lite hur det går ;) Då hinner vi med att träffas flera gånger lagom tills man ser hur det går med medicinen å jag kan sno han ;)

Hur går det föresten nu? Har missat om du lämnat något rapport över hur det går? Solbrännan har löst sig?

gejsa
0

#5# Ha, ha nej, DET var inget aprilskämt. Hon har ridit lite på honom i söndags och måndags denna vecka tror jag det var.

Solbrännan har lagt sig lite. Vi har inte haft så varmt dom senaste dagarna. Och när det var varmt satte vi på fleecetäcket. Ingen fara med det.

Du skulle kunna komma på söndag eller måndag ev?

Snuttan2
0

Jag åker till London nu över påsk igen ;) Är så trevligt, biligt å bra när det är gratis boende med vet du, måste uttnyttjas! Oskyldig (Åker torsdag kväll-midnatt, kommer hem på måndag kväll tror jag)

Jag är ju annars fortfarande sjukskriven så jag har mkt tid å kan komma vardagar om det underlättar för dig. Men nästa vecka skulle vi kunna satsa på! Kan höra av mig sedan när jag kommer hem igen så kan vi se hur det ser ut :)

gejsa
0

Ok! Du får höra av dig. Vill gärna att min dotter är hemma också. Eftersom det är hon som har ridit på honom. Jag menar du kanske vill se hur han går först innan du sätter dig på? Men hon går i skolan på vardagar.

Ha det så kul i London då. *avundsjuk* har aldrig varit där.