vad är det för en stor häst som står i bakgrunden?
Här är min lilla snäcka =0) Allt e bra med henne. Hon är 24 år, men beter sig mer som 4 för det mesta. Hon är så tacksam att jobba med eftersom hon lär sig så fort =0)
Så är hon snäll i bpxen också, sprider inte lortarna så mkt som många hästar gör, så det går snabbt och lätt att mocka till henne.

@nn@ Det är en shire häst som står i bakgrunden, hon e inte liten hon

louise80 har du några mera bilder på den damen,jag tycker att dom är såååå otroligt vackra

Då jag har flera stycken är ni välkomna att titta in på min hemsida om ni vill veta mer.

det här är min foderhäst, roger. han är världens snällaste och nyfiken på allt. att han är såpass nyfiken gör att det itne finns ngt som skrämmer honom för att det ser ut el. låter på ngt vis. om han blir rädd så är det för att ngt kommer plötsligt, tex en hare blir rädd när vi komemr i skogen och sticker plötsligt bort.
Min medryttarhäst Snædis. Det bästa med henne.. Eh.. Finns det nåt positivt alls? :P Haha nejdå, men hon kan väl vara trevlig vissa dagar när hon är på bra humör.. Och så är hon naturtöltare vilket är lite skönt såna dagar man själv inte orkar anstränga sig. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Här är min häst Sibylla.Men kallas byllan,bullen,och ibland sibula rosenknopp;):PHon är 8 i sommar och är världens härligaste gotlandsruss hon är från gott land med goda poäng.Hon ä dessutom diplomsto.Hon älskar å hoppa precis som jag och går även fint i dressyr:DHon älskar att gosa och att bli kliad bakom öronen.Hon har inga olater å d ä ju bra.Det är bästa är att hon är min häst(nästan iaf):)

#20# Mycket fin! :)
#20 Läcker! *dreglar*
Här är min älskade Wind of Fields, som kallas Windy till vardags och är född 1995. Hon är skimmel och ca 145-150cm i mhk. Har ridit henne i 3 år och dessa år har varit de bästa i mitt liv! Hon är jättestark och jättepigg så det gäller att hålla i sig, speciellt i hoppningen/uteritterna. Men hon kan gå samlat och i form också i dressyren. Hon är världens snällaste och den perfekta hästen enligt mig.
Bild från i vintras.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

.
Har haft honom sedan -93. En kul och ärlig häst som jag lärt mig massor tillsammans med (",) Har en två hästar till hemma (bilder finns i mitt fotoalbum).