Flytta...
vi satte in annons på vårt hus i förrgår…igår blev det sålt!!!! Allt med papper och bank ska ordnas idag så hoppas det inte blir något strul där…jag vågar inte hoppa förrän papprena i påskrivna. Men OM det nu går vägen så vill de flytta in så fort som möjligt och saken är den att vi trodde det skulle ta tid att sälja detta så vi har själva inte bestämt vad vi vill ha…jag vill ha hästställe. han vill ha havstomt… man kan ha båda men blir oj oj oj så dyrt. struntsamma så blir väl att vi får mellanlanda i en lägenhet så länge antar jag. Mitt stora problem är mina älskade KATTER!!! Kan ju inte ha 4 st med mig till lägenhet och vill inte göra mig av med dem…. hur kan man lösa kattfrågan? Tacksam för svar
Kan du inte kolla med något kattpensionat eller liknande om de kan ta hand om dem tills ni hittar något annat då?

OJ, har ni sålt huset utan att hitta nyutt?:|

Oj, det var verkligen snabbt. Grattis! Ni måste ha varit lite för billiga eftersom det gick så snabbt ju. *ler*

#2 vi kan inte leta hus när vi redan står med ett hus….då kanske man står där med 2 rätt som det är!
#3 värmepannan ska bytas, poolen ska renoveras….en del större grejer som måste ordnas så det var nog ett bra pris ändå