Serverfel?
Någon mer än jag som inte kunnat komma in här på många många timmar? Precis nu när jag ska stänga av fungerar det ju såklart. *suck*
Har iaf stått något om serverfel, "går inte att hitta servern" typ. Inte bara ridsport utan hela iFokus.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

desamma för mig :)

Det har tyvärr varit stora problem hos TDCSong och stora delar av Södra sverige har varit nere därmed även våra Servrar. :(
---

Har haft abstinens hela dagen :-)

Abstinensen har varit mkt svår….

Jag som hade tänkt att jobba lite idag.. hinner inte bli så mycket innan man får gå och lägga isg..
---

Ha, ha jag kom hit för någon timma sedan och upptäckte det. Sedan 16 tiden måste det ha varit. Dom sista inläggen är då.
Stackars er som hade abstinens.

Det har varit jätte hemskt! 
Visar hur lite jag har att göra och hur beroende jag är
Är jätte hemskt att man ska känna sig så dålig över något så litet… Blä blä blä för att jag inte har mer att hänga mitt huvud på…
Min arab-pojk var iallafall jätte fin idag :) Imorgon så ska jag släppa upp en liten tjej på honom å så får vi se hur han känns på torsdag… Tycker det är kul att ägaren ringer mig och frågar om det är okej att en tjej ska komma ut och får rida lite
Eller så visar det på hur ofantligt jobbig jag kanske är? 

#7# Ha, ha snuttan, ja man vet ju aldrig vad hon tycker där.

Hon tycker nog om mig lite trots allt
Annars skulle hon inte va på mig om att rida hennes pållar (jag ska sno fler nu ifrån henne ;)) Desutom så är vi arga & trötta på min travhästägare tillsammans å kan prata skit om henne om inte annat :p

Står dom på samma ställe hästarna?
Jag har också haft abstinens.. Sen 7-tiden ungefär.. Innan det hade jag faktiskt andra saker för mig, hur otroligt det än låter. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Egentligen va de nästan bra att de varit stopp här, man har fått lite annat gjort 

Travhäst-fågeln står uppstallad på gård där det bara är hon å stallägarens hästar. I det stora stallet inom skrittavstånd står svinto-monster-ponnyn.
På bilden, röd prick = Travhästen+araben bor, Blå prick = svinto-monstret, gulprick = ridhuset, råsa prick=busshålsplatsen. Alla viktiga ställen utmarkerade ;)

Oj, har du t o m ett flygfoto. Har du tagit det?

Ha,ha vad kul det såg ut små svarta fläckar bara.

Du har ju ritat rosa lite överallt ju. Fy vad mycket hus det är överallt.

Vad är det där gröna runda för något? Är det gräs runt om och fram till den?
#19 Jag gissar på träd.. Och en rondell. ^_^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, det trodde jag med. Men det är ju grönt fram till den och runt den. Man ser ju inte vägen.

På hus bilden så är vissa tak röd-rosa, jag har inte markerat ut mitt hus, har nog med förföljelse-mani som det är ;)
Det gröna runda är trädn vid en rondel. Innerstan är inte riktigt bygd för att man säkert ska ta sig runt i den ;) Jag bor ju desutom i gamal del utav stan, så upplägget är väll inte världens smartaste alltid precis…
Det är fö karlaplan kom jag på.. Haha, så duktig stockholmare är jag 

Ja, där ser man ju iaf vägen runt den.

Ahh men de där e rondellen man kommer ner på e4:an på va o så kan man se köra åt höger, ganska tvärt, så kommer man på E18?? Rakt fram kommer man mer eller mindre på strandgatan?? *Mia som kört vilse där och hamnat på standgatan mfl centrala gator kl 4 en fredag eftermiddag*

Haha inte bara jag då med andra ord ;-) Någonstans där kommer man ut till ryttarstadion oxå va?? Eller ja iaf dit man parkerar när man e dit på tävlingar, enda jag har koll på =)

Vilken fin omväg du tog ;)
Sfk är klubben, Ryttarstadion heter organisationen som äger området och hyr ut det till bla ridskolorna. Tror jag… Jag har ärligt talat inte stå stor koll, folk där är lite för jobbiga för mig
Du markerade iallafall ut Ryttarsations område bättre än mig :p

Ni hade lite mer mellanrum mellan husen