Ingen som vill synas?
Är det bara jag och några till som vill visa sig på bild?
det är alltid skoj att veta hur personen som man "pratar" med ser ut
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe har ju visat kort på sig i en annan tråd

Jag syns ju i mitt fotoalbum ju.

"2" Har du själv visat hur du ser ut? 

Men sååå söt avkomma du har.
Tror visst du fastnar på bild. Så illa kan det inte vara om du fått sådan söt avkomma ju. hihi
Skickar med ett kort på min avkomma och mig oxå. Lite svårt att se oss riktigt. Men det får ni ta. hihi Vill ni se avkomman på bättre kort titta i mitt fotoalbum.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hade jag haft en kamera så hade jag nog bombaderat er här med foton, så det är nog tur att jag ingen har haha ! men visst skall väl försöka att få låna någon nå`n dà och se vad jag kan göra.

Japp det är jag

haha, då fastnade du på bild alltså.
Just på den bilden är hon lite deppad, för mamma sa att man inte får skrika åt illern och inte sparka efter den heller. Så vi har en liten diskusion om hur man får och inte får göra mot djur. Vilket den lilla satungen egentligen vet. Men hon blev arg för att ena illern inte ville ligga och sova i hennes knä.
Har du inget bättre kort på dig som liten då gejsa? Lite roligt att min dotter är lik dig. För vi två är ju inte lika varandra, hmm, varken du eller jag eller dottern och jag. Jo, det är klart. Min näsa har barnstackarn fått ärva. Ja alla ungar faktiskt. Tänk att det enda man har riktigt komplex över går i arv. fniss
Audiatur et altera pars

Jag tänkte mer på hennes hår och ögon.
potatisnäsa har jag.

haha Är du kvar än?? Du skulle ju ge dig nu.
Iväg och var social med din man nu och hälsa från tokan på nätet. hihi
Audiatur et altera pars

Va har du inte läst vad jag har skrivit för några dagar sedan. Min gubbe jobbar ju denna vecka på en finlandsbåt. Kommer hem i morgon kväll. Det är bara min dotter och jag. Men hon ska gå och sova nu.

haha, nepp har missat det. Så då har du ingen attvara social med då? Fast det kan vara ganska skönt ibland det oxå. Oh, vad jag önskar att mitt hus skulle vara tyst någon gång. hihi
Audiatur et altera pars

Det var en stor bild. Har ingen på mig nu tyvärr. Det är oftast jag som tar fotona. hi hi

Japp, du sr du fastnar på bild. Var ju det jag sa hela tiden. fniss
Audiatur et altera pars

hrmpf du är väl inte så intresserad av vad jag skriver kan jag tänka mig. 

*Asg* Så du säger gejsa. Jag läser allt du skriver med stort intresse. Var kanske inte riktigt vaken när du skrev om din mans resa, eller så förträngde jag den (mest troligt) för att jag är avis på att han fått åka till Finland. Han hade ju kunnat vara bussig och gömt med mig i kofferten. hihi
Audiatur et altera pars

Ha, ha tror inte att du vill sitta och åka fram och tillbaka till åland 6-7 ggr en vecka.

Joho, vill jag ju. Har ju en tjej som kan bjuda mig på både fika och iller gos där så jag överlever. hihi
Audiatur et altera pars
Jaha, och här har ni mig :P

#23 Är inte du blond?
Sessan - näe, jag var det innan, men i höstas blev jag brunhårig och nu är jag svart ^^

jag när jag var korthårig
http://i19.photobucket.com/albums/b151/lis1e/rosa.jpg
jag i ett skolarbete

Mig ser ni på min sida under min beskrivning av mig…
Bilden är några år gammal och då hade jag svart hår med en tuppkam (röd i topparna) från nacke till pannan.
Jag har alltid gillat att experimentera med håret och har haft alla möjliga varianter på färger och frisyrer…..
Numera är det brunt och halvlångt…
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jodå..har ju en bild på mig :P
<-----
Nu har jag äntligen fixat bilder till min fotoalbum, där finns två på mig, även om den ena blev lite liten för att man ska se något.

Alltid skoj att se hur alla ser ut. Själv är jag en av dessa som inte fastnar på bild, ytterst sällsynt iallafall, och en av dessa sällsynta tillfällen hittar ni i mitt fotoalbum!
Jag har ju tyvärr inte ngn bild där man ser hur jag ser ut! Ska kika ännu en gång:)
ha, ha