Slänga eller sälja?
Jag har en grand prix hoppsadel som inte längre passar min häst. Men frågan är ska jag sälja den (för typ 1000 kr) eller slänga den?
Den är något sliten coh behov av sadelmakare, men hade ju passat till sadelvänjning?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lägg ut den på annons, och har den inte sålt inom en månad eller två så kan du ju slänga den då.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Absolut sälja, så dålig ser den inte ut att vara.
Skynda långsamt så går det fortare.
vad tycker ni jag ska sätta för pris?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Lägg ut den på Tradera.
Håller med, tradera. Om inte, så skulle jag sätta ut den för ca 5-600kr, eftersom den ser ut att vara rätt gammal + i behov av sadelmakare.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

när det gäller sadel så är tradera dumt då man vill kunna prova den på hästen och känna på bomen.
kan inte lägga ut den på tradera då ingen i min familj har tradera och jag är för "liten" för att lägga ut den ;) Men lägger ut den på hastnet :)

Vad är det för storlek? Behövs göras med den?
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Lägg ut den på hastnet eller bukefalos eller något ett tag och se om det går att sälja den, bättre att försöka så först och kanske tjäna något på den. :)
Hellre sälja för en billig peng, tycker det är viktigt att återanvända och säkert någon som är intresserad om den inte är allt för dyr :)
#10 precis vad jag tänkte med :)