Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1093 ggr
PimTheGreat
0

Dröm...(ej hästar)

..om man drömmer om att ens sambo är otrogen…vad kan det då betyda? Bara nyfiken. Suttit och diskuterat detta…. någon här som vet? HAr frågat på häxor.ifokus men inget svar där…

gejsa
0

Ha, ha givetvis är det så att du är livrädd för att han ska vara det så mycket så du drömmer om det. Om man tänker mycket på en sak innan man somnar i flera kvällar så kan man drömma om det. Har jag hört.

elin
0

Säger som Gejsa.
Du är antagligen rädd att han ska det.
Känner du att du inte kan lita på din sambo?
Eller har du gått i dessa tankar av ngn annan anledning?

/Elin

PimTheGreat
0

inte haft dessa tankar så vitt jag vet….därför det är lite konstigt. Många gånger har jag hört att drömmer man om t ex att någon dör så kan det betyda nytt liv (någon i din närhet gravid), eller att vinner man pengar så får man mkt utgifter….men vet inte det här med drömtydningar….. därför jag undrar….

Snuttan2
0

Så drömer du att han är otrogen borde han vara dig trogen? ;)

PimTheGreat
0

ingen aning..eller om det är en varning? kan inte sånt…bara vad jag hört…men ma hör ju både och om allt!

Snuttan2
0

Jag tror inte på att drömmar kan säga något om framtiden, däremot något om dig själv och dina känslor, intryck och undermedvetna… Så jag skulle nog säga om vi ska vara alvarliga att det mer handlar om din oro eller självsäkerhet i att han är otrogen/trogen än att Han värkligen är det…

Har börjat läsa Freyuds drömtydningsbok, men går lite trögt :p

PimTheGreat
0

#6 oki….så kan det säkert också vara. jagv alltid varit osäker i mig själv

gejsa
0

Precis som jag menade ja, *ler*

Murre_Uddiz
0

haha, får jag säga vad jag drömde inatt? ;) Jag drömde att jag, Juve o Alex satt i nåns hus i pyjamas o dom spela kort och jag satt å läste Bertböcker i sängen med världens längsta lampa till ljus xD haha

Murre_Uddiz
0

Konstigt vad huvet kan hitta på :P

Alex
0

#9 Hahahahahahahaha!!! XD

Pim - Tror som de andra, att du kanske är osäker..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Sussi
0

#9 *asgarv* Jag kan se det framför mig ;)

Angående drömmar så tror jag som Snuttan.

Maja
0

#9 - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Du är gaaaaaalen tjejen!! XD

Murre_Uddiz
0

xD var ju lite flummigt, kommer tyvärr inte ihåg hur Juve såg ut där , skulle vart kul ;D

bubbelbubbel
0

man drömmer mycket konstigt.
jag drömde natten efter jag stötte på lodjuret att jag blev jagad av vargar, natten lisette fick bäbis drömde jag att vi stekte pannkakor i världens konstigaste stekpanna :P

jag tror inte du behöver oroa dig pim.
men fråga dom inne på övernaturligt om du inte gjort det.
där finns det svar på det mesta.

[slo]
0

#6 Du menar inte Sigumund Freud? Har han skrivit om drömtydning, det måste jag kolla upp :)

Snuttan2
0

Jag kan inte stava :p

Är Sigmund Freud, ja. Jag var tvungen att börja läsa lite utav honom eftersom min tränare ofta lägger in saker ifrån honom i samtal och jag inte hänger med alls då Generad Drömtydningsboken lät som en lättare att starta med :p