Dagens bilder
Har varit i stallet sen 7 imorse - hade dagens fodringar, mockningar och ut- och insläpp. Blir väldgt skönt med en kväll framför datorn med godis och telefon :)
Bifogar lite bilder från dagen, första föreställer hästarna Nick Carter (Nicke) och Shakespeare (Wille). Nicke försökte få Wille att gå åt andra hållet genom att dra i hans grimma, men han misslyckades ;)
Jättefina bilder på vackra hästar :)

Fina bilder o söta hästar :P
#5 Tack :)
#6 Naaw, sånt är sött! Skicka på msn någon gång ;) Tack! :)
#7 Haha, tack (:
haha, vilka miner i inlägg nr 3 :D

Du hade lätt kunna lagt ut fler bilder utan att få mig uttråkad iallafall ;)
Vad är det för brännmärkning Korsé har?
#9 Haha ja, ser ut som han medvilligt går med på att bli smakad på ;)

#10# Ser ut som en krona överst. Kan det ha varit en av kungens hästar från början? Eller?

Mailade min extra tränare som kan lite om brännmärkningar, hon tror att det är en Sachsen-brännmärkning.
Sökte runt lite, enligt ASVH finns det en Korse, vet inte om de tappar ´ eller om det är en annan häst… Korsar II-Travera I, f.00, är det rätt häst?
Låter isåfall ju inte som en svensk häst på stammen iallafall…
Det är mycket möjligt, om jag inte minns helt fel är han född 00 och är efter någon på K med II efter. Kan kolla upp det imorgon i stallet. :)

Jag kom på hur man kunde lösa mitt problem iallafall, sökte bara på pferde (häst) +sachsen å vips så fick jag upp rätt märke :D
Oh, grymt! 

Underbara bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tack! :D

Fifnint! :D

finfint*
.