skrivbordet
vilken bild har du som skrivbordsunderlägg?
jag bytte nyss när jag hittade denna bilden på hugin. visste inte ens om att den fanns…

bebbe, den bilden är så himla fin på honom :D

mysiga bilder ni har :D

Sina kompisar?…………
http://www.little-gamers.com/hamham_downloads/tokyo_ninja_1024.jpg
Här e min :D har inte ett dugg att göra med hästar, men det är från en tokbra webcomic!
#9 aa, hon och två hästar hon gick i samma hage som skickades på samma gång.

"11" Varför då? Dom kan väl inte ha varit sjuka alla tre? Tröttnade ägaren eller?

En badande varghund…bilden är snodd så jag ska väl inte lägga upp den :O

jag har en där jag o nisälla pussas ;)
/Elin

#18 är det en kinesisk nakenhund ? , är det din ? , Min mamma och jag är helt förälskad i den rasen : D, !

#16 den ena av dom hade ngt fel på en hov som inte gick att fixa, och en annan hade kronisk hosta som hon led av, och den tredje var gammal och hade fått många föl. hon fick fång ofta också. han hade länge tänkt göra av med dom, och så gjorde han det med alla tre på samma gång.

# 22 det är en kinesisk nakenhund och den är min. 

#22 , Okeej ; ) Kul:) Dom är bara så cool med deras hår på huvudet ; )
# 24, ja !! jag ska gå den 12/7 , vi har beställt billjeter ! : D

Feeeel ; ) ^^, jag mena #27 : )

#28 Jag ska gå på premiären 1 minut över midnatt, ska bli så himla kul! =) 1:an e ju klart bästa filmen som finns, vet inte hur många gånger jag sett den =)

#32 jag älskar den! =D Ska se den idag ;)

Jag har den bild som fulgte md datorn.. *skrattar*
bild av min favvo häst som stog på ridskolan men han är såld

Jag har den här bilden på min älskade Windy och mig. Jag vet att jag kisar lite konstigt. ;)
Texten är:
I wanted to fly and you gave me your wings cause you're everything to me more than anyone ever could be
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

jag her en bild på mig själv XD, som jag inte vil lägga upp här..

ööhm.. Guns n roses xD tarbild sen, min syrra som lagt dit den.. o pappa då, dom som köpte den :P
Jag har den här 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vi har en bild på hästen vi antagligen ska köpa…
#42 Bild? :D

#44: haha vilken gassig tröja!

har foto på barnen som skrivbordsunderlägg.

För stunden har jag en hemsparad bild på en bullterrier. Eftersom det inte är min bild så vågar jag inte lägga ut den. Men den är jätte ful-söt :D