Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 777 ggr
Kiara
0

Barn och hästar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är något som hör ihop här är en bild på min dotter då 11år när hon för första gången tempar en häst, det är hennes B-ponny som nu är hos en pojke i Stockolm.

Är det någon som har fler bilder på barn som gör något praktiskt med sin hästSkrattande

Kiara
0

Min son 5år och samma hästGlad

Kiara
0

Att dela är dubbel glädjeSkrattande

bebbe
0

Här en stilstudie på våra vnners dotter Natalie 8 år när hon tränar sin häst Chap.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Linda
0

Den här bilden har ni säkert redan sett men jag tycker den är så härlig.

-Det är Nova 3år med hennes ponny Loke ständig följeslagare…

Kiara
0

Duktig tös ser ut att vara mycket följsam Flört jag tittar lite extra på hästens rygg och det är sällan man ser sådan spänst i ryggarbetet på en hästSkrattande

Linda
0

#3 Ja otroligt modig liten flicka på 8 år..

-Nästa Malin B kanske?

mvh Linda

Linda
0

#1 Vilken fin B ponny.

Linda
0

..Och fina barn såklart:)

Kiara
0

#4 jag gillar bilden på NovaSkrattandeen bestämd tös ser det ut somFundersam

Linda barnen är egen uppfödning Hemlis hästen han var mager, misshandla och sönder biten när jag köpte honom därför fick han heta May Day och nu är han såld och har det så bra med sin nya ägareSkrattande

Kiara
0

Jag tänkte bara säga det att grabben gärna hjälper till med saker runt hästarna medCool

emsems
0

har tyvärr inga barn,men när det blir den dagen så ska jag absolut köpa ne ponny till dem =)

Faxlin
0

Här har jag ett kort på Malin när hon undersöker munnen för att se att det inte blivit några sår eller något annat där. Hon brukar kolla det med jämna mellanrum bara för att vara på den säkra sidan liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Här har vi när Malin håller på och tvättar Beauty när hon hade pälsmask.

Audiatur et altera pars

Linda
0

Gud vilken härlig bild Åsa!

-Vad duktiga ni alla är att ha kameran i handen vid varje tillfälle.

Faxlin
0

Linda, annars tycker jag att man alltid missar alla bra kort tillfällen för att man inte har kameran med. Som när Flisan huserade runt i stallet ensam hela natten. Men jag försöker att komma ihåg kameran. Fast oftast åker den med hem igen oanvänd. hmm, undrar varför. Men det är så att man blivit lite less på alla vintriga hagen bilder och box bilder. Nu vill jag ha sommar och fina sommar bilder. Vem av bilderna tyckte du om? Jag tyckte båda var dåliga, men det var i alla fall ett av barnen med på dem. hihi

Audiatur et altera pars