Tänkte bara tala om..
.. hur bra jag trivs här! Jag älskar hur vi är som en enda stor familj som alltid ställer upp för varandra; tröstar om det behövs, skrattar tillsammans, svarar på frågor och allt sådant. Man kan ställa de mest "dumma" frågorna och ändå få jättebra och snälla svar tillbaka. Man kan säga sin åsikt utan att få massa påhopp och accepteras. Nu har det ju varit lite tjaffs/småbråk under veckan men det löser sig. Som det alltid gör.
Så jag ville bara säga det och hoppas att många känner likadant :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
ååh ! det värmer att få höra sånthär Anna ! jag hoppas verkligen att det är många som håller med dig ! :)

Jättebra skrivet! =D
#1 Jag menar det verkligen :)
#2 Tack ^^
Någon som håller med mig då? 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
aa :)

Håller fullt med dig Attlid! :) super skön stämmning här.
Jag får väl gå mot strömmen då och säga att jag funderar på att lägga ner ridsport-delen och hålla mig till några andra delar.

Nämen slo! Inte ska du väl lämna oss? =O

Men varför ska man bry sig om vad folk säger?
Ignorera allt barnsligt gnabbel å se på det possitiva istället!

#8 man kan behöva det ibland faktiskt, jag kände likadant ett tag.
men jag håller med attlid, det finns alltid någon som bryr sig och det är skönt!
Jag som inte har varit någon del/delaktig i något gnabb, och som sitter här och pimplar svartvinbärsvin tänker - man får ta saker och personer för vad de är. Man gillar vissa saker och vissa personer mer än annat och andra.. Vet man med sig att man lätt hamnar i konflikt med vissa personer, kan man väl försöka att låta varandra vara, när man ändå vet vart det kommer att bära… man måste inte tycka samma sak och inte gilla alla men man gör ständigt aktiva val i vad och hur man väljer att uttrycka sig… att inte gå igång på inlägg och skriva en massa är också ett val i sig! - man får rannsaka sig själv med vad syftet är och vad man tror att resultatet blir..
- Chilla och njut av våren, och gör som bubbelbubbel säger: "ta ett djupt andetag"… det behöver alla ibland, oavsett om man befinner sig i sajberrymden eller någon annanstans.. =)
Jag lever däremot inte som jag lär =) När bussen susade förbi mig vid hållplatsen nu ikväll, sa jag både ett, annat och tredje om busschauffören… shame on me ;)

Jag kan inte säga att jag trivs här inne och tycker att det är bra.. Jag tycker att det har spårat ut lite. nu skriv det väldigt mkt onödiga (enligt mig) trådar, tex " vilken färg har din häst på grimman" (men jag ska inte säga att jag e oskyldig)
Det varkar som folk inte har något o göra på dagarna och bara sitter o skriver masa onödigt här inne. Jag säger nu inte att ni inte får göra det så det inte blir missförstånd.
Men det är bra om man vill få reda på något för då får man i dem flesta fall bra och kloka svar. Jag har lärt mig väldigt mkt utav att vara här. Men har funderat på o sluta vara här… Men får se hur det blir med det:)

Haha, japp. På något sätt känner alla alla :D

Ja, jag trivs till och ifrån. Ibland kan det vara väldigt roligt att vara här och ibland så förstår jag inte ens varför jag kommer hit.

Jag kännner väl att det är en klump människor här inne som redan känner varndra rätt så bra och som ganska ny så känner man sig rätt utanför…men annars så gillar jag verkligen forumen och i de lite mer hästiga trådaran lär man sig ju en hel del