hittade lite gamla bilder...
sitter hemma hos mina föräldrar och började spana lite bland bilderna och jag hittade några jättegamla bilder som jag skulle vilja dela med mig av :) börjar med min frieserhingst så som han såg ut när jag köpte honom, bilden är tagen på han första premiering då han blev bästa 3 årshingst och sterförklarad.

Härliga bilder, vad fin han är!

#3 tack, men han är finare nu :)

gud så söta (: Snygg freeser (:
Aww.. Myyys-pyys.. ;)

Vad fort det blev skillnad på araben. På bara en månad såg hon ju fin ut vad jag kan se. Min Gobban var ju också dåligt skött när jag fick hem honom. Det tog lång tid att få honom fin tycker jag.

0# hur många hästar har du?

#21 tack så mycket :9
#23 det tog några månader innan hon kom i normalhull/muskler, bilden när hon är tunn är tagen i december 04 sen är nästa bild tagen ca 3 månader senare. har du nån bild på hur Gobban såg ut när du fick hem honom? hur lång tid tog det för honom att återhämta sig?
#24 jag äger 6 st hästar och mina föräldrar 5 men vi har dom ihop och turas om att sköta om dom.

#25# Nej, tyvärr har jag inte det. Tänkte inte så långt att ta foto på honom när han var som fulast. Han kom julveckan och då har dom ju täcken på sig också så det blev aldrig av. Ja, han var ju speciell och behöver extra mycket mat och så. Sedan var han så nervös och det tog ju också extra energi. Tog nog eg 2 år innan jag hittade rätt foderstat och få honom lugn. Klart att han åt upp sig tidigare. Men att hitta exakt rätt så hans humör var bra var svårt.

#26 ja det är det som är det svåraste faktiskt, man vill ju unvika att dom blir knäppa men ändå så vill man ju göda dom så fott det går :/ mitt sto har också lätt att stressa upp sig och nu när hon är dräktig så får hon jättemycket kraftfoder, ca 2 kg kornkross 1 kg havrekross & 2 kg mustang breed + beetfor. faktiskt så är hon lugn och fin ändå, tror det beror på att hon går ute hela tiden så hon får inte så mycket överskottsenergi.

Vilka fina bilder. Den första bilden var SKITFIN!

#27# Jo, men det är ju så med dräktiga hästar och som diar. Mycket av energin tar ju fölet. Så dom bilr inte konstiga eller stirriga.
Kommer ihåg när Soya diade min Sorro. Herregud vad mycket hon fick. Trodde att hon skulle skena när vi började rida henne igen. Men hon var jättefin. *ler*

#30# Verkligen snygg nu. wow
#30. Jaa super snygg asså. Vissa har ju tur :P

Vad härligt det såg ut att rulla i spånet på lösdriften :) Gillade värkligen känslan i den bilden.

#31 han är så fin så man tappar andan ibland, men jag föll för hans vänlighet. han är den ödmjukaste varelse jag nångång träffat på.
#32 inte bara tur ;)
#33 visst ser det för härligt ut :) ibland får jag också lust att lägga mig där och bara släppa loss och rulla *asg*
#34. Kanske inte =D