Bilder från idag
Var i stallet idag efter en tråkig och varm skoldag, planerade att bara ta med Windy till gräspaddocken och ta bilder samt träna lite ledarskap men blev lite barbacka också. ;) Svårt att låta bli…
Hon var iallafall väldigt pigg och sprang runt mycket, svårt att hålla reda på både henne och kameran dock så fick inga jättebra bilder. Men iallafall.
Tog även lite nya på Wilda som är rejält ljus nu, den finns som sista bild.
Första bilden -> Windy springer förbi, porträtt.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tredje bilden -> Windy gnäggar OCH goes arabian. *ler*
Fjärde & sista bilden -> Wilda, riktigt ljus till färgen, efter att jag släppt ut dom igen. Ser ni dom röda topparna i manen? :)
Oj, vad ljus hon har blivit! Fina bilder, som vanligt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Haha, jisses… Jag som tycker min pålle e skitig :P Fina bilder, gillar #0 speciellt :)

Håller med om att hon blivit klart ljusare snabbt nu! Är det bara jag, eller har hon bredat på sig lite och blivit lite grövre?
Fina bilder som vanligt :)
Windy tycker om att skita ner sig. ;)
Tack hörni.
#6 Jo hon har blivit lite grövre, håller med om det!
Super söta bilder =D
Gillade tredje bilden bäst ^^
/ Sara
/ Sara & Casper
Förlåt anna men ska jag vara ärlig så var inte Windy bilderna så bra.. Men den på Wilda var supersöt..
#9 Haha istället för att skriva så kan du ju säga vad du inte gillar med dom. ;) Och detta är inga bilder jag ska typ lägga upp på hemsidan, jag fotar inte bara seriöst utan också för att göra minnen av olika händelser. :)

Ibland så fotar man ju inte för att ta bra foton i sig, utan för att bara fånga motivet, mer koncentration på hästen liksom…
Det är ett problem jag har haft när jag har varit med riktiga fotografer som inte är vana att fotografera hästar, eftersom de är i rörelse och inte kan förutsägas riktigt så måste man släppa lite på perfektioismen och satsa lite mer på att ha tur på den delen, annars får man inte med hästen ordentligt…
Ser man på riktiga hästfotografer så koncentrerar de sig ju mkt mer på hästen och är tvungna att ha lärt sig släppa på en hel del foto-regler…
Fotar jag på riktigt så lägger man ju ner massor av tid på att få det rätt även, fotar man så gott som varje dag å fotar mer dag-för-dag dagbok eller nått, så som Attlid värkar göra, så handlar det ju mer om dokumenterandet utav händelserna och inte så mkt om bilderna… Haha, jag är duktig på att bladdra på om min åsikt som vanligt å tråka ner allt 
#11 Precis så jag menade och precis så jag gör. ;) När man väl lägger ner tid på bilderna kan de ju bli riktigt bra men vissa dagar orkar man bara inte/vill inte. Som idag. Var typ 25 grader där jag stod mitt i solen och samtidigt skulle jag få Windy att röra på sig utan att hoppa över staketet och utan att sparka ihjäl mig när hon blev busig. ;) Då är det lättare att bara ta bilder för att komma ihåg dagen.

Finfina bilder - like always :) (Y)

Jättesöta hästar!

Hade ni värkligen 25grader? Gud vad varmt! Här är det typ 15plus mitt på dagen å jag gnäller över hur varmt det är 
Ja, när jag kom hem stod det 25 grader i solen. Fruktansvärt varmt. Jag hade alldeles för mycket kläder på mig också.

Ni kanske hade det i solen mot väggen? För då hade vi med lite över 23 grader i dag.
Hm nu när du säger det så stämmer det nog. ;) Men ca 20 grader i solen då.

Vart är det ni bor som har det så varmt?

#18# Nja, det blir nog bara ca 15 grader om du inte står mot väggen isf. *ler*
#19 Jag bor i mittersta delen av Småland ungefär.
#20 Hihi, jag lovar, det var varmare än 15 grader i solen. ;) Stod i kortärmat ett tag och var kokhet. Svetten bara rann. Och då stod jag still.
#10. de är tråkiga. Jag tycker inte de säger en något. De är typ som platta.. Klart att jag vet att du fotar avslappnat ibland med..