Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 322 ggr
Snuttan2
0

Apassionata imorgon?

Någon som ska på det?

Vore jättekul att springa in i lite ridsportare :p

Jag ska på 15-showen.

gejsa
0

Vi hade tänkt åka men det blev inte så.

RubHel
0

Jag ska också dit, fast jag ska på den som börjar kl 20.

bubbelbubbel
0

*ser framför mig hur snuttan springer in i folk* :)

näpp, ska itne dit. långt bort.

Snuttan2
0

Jag går faktiskt in i saker ibland, å folk med :p Är för vimsig å håller på med för mkt annat för att orka ha koll på med det kommer upp någon lyckt-stolpe eller folk ;)

Jag har för mig att det var fler som skulle på appassionata, vart har ni tagit vägen? (varför är inte alla lika dataor-beroende å sitter hemma en fredags-kväll? *lalala*)

RubHel
0

Haha, när jag yngre cyklade jag in i en parkerad bil för att jag pratade med min kompis samt att jag lyckades gå in i en lyktstolpe… =P

bubbelbubbel
0

rubi, haha, :P det måste ha sett lite kul ut :)

RubHel
0

#6 Ja det gjorde det nog. Jag blev så chockad när jag cyklade in i bilen. Tur att inte backspegeln på bilen gick sönder =P

muirab
0

Jag o. min sambo ska dit. 15.00 Skrattande

Snuttan2
0

Men se där :)

MiaMaria
0

Jag vill, jag vill, jag VILL!!! *tjurar som en 5-åring*

bubbelbubbel
0

men rubi, vi (dvs jag och johan) såg en sån grejj en gång, det kom en, förmodligen full, 16 åring på cykel, här snackar vi breeeed väg, och trampar vinglande fram, jämte en häck på 20 meter, men lyckas pricka den enda bilden, en relativt ny BMW,upp på motorhuven, drog ner backspelgen och repade…
sen stack han…det värsta var att vi var ute på balkongen när ägaren kom, och han blev så förbannad så han inte trodde oss..

MiaMaria
0

Haha måste bara berätta ang att gå/cykla in i saker =) En släkting till mig skulle cykla hem från krogen en gång och mot de hållet hon bor så cyklar man på en "öde" väg förbi ett lastbilsföretag. När hon kom cyklandes där så lyckades hon på något vis somna o cyklade då rakt in i de enda som fanns i vägen - ett lastbilssläp!! Både hon, cykeln o släpet klarade sig fint =) men inte nog med de, när hon sen kommer hem o ska ta hissen upp till lägenheten så tycker hon ner hissen o när de väl kommer ner så öppnar hon dörren och där inne står en gris. Hon stänger dörren i ren förvåning och tar trappen upp. När hon väl kommer upp så tänkte hon att hon måste ju ha drömt så hon tycker upp hissen igen och grisen står kvar, gissa om hon blev förvånad ;-) Den stackars grisen iaf, den kom från skolan där jag gick. Det va i studenttider så eleverna som då gick (va på slutet av 80-talet tror jag) hade kidnappat grisen o ställt den där då dåvarande rektorn bodde i huset och dom skulle driva med honom… Stackars lilla gris!!! Ja som sagt, länge sen de hände men de e en sån där sak som alltid kommer upp inom släkten, mer udda saker får man leta efter ;-)

bubbelbubbel
0

HAHHA en gris ! gud så roligt !! haha

MiaMaria
0

Ja men stackars grisen!! Kan tänka mig synen verkligen ;-)

Nä nu ska jag ta o lägga mig, har nyss kommit från en kompis där vi suttit o pimplat vin o kikat på lets dance, ska ju upp före 6 i morgon, börjar ju jobba 7 *zzz* Sov gott allihop!!