Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 747 ggr
SarahPeace
0

Hals ? *bild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heejsan Vänner : ) 

Hur tycker ni att Mollys hals ser ut ?; )

Mangis
0

Pass. Värdo på all exteriör… :-( Har helt enkelt aldrig kunnat se, trots ihärdiga försök. Men väntar med spänning på intelligenta svar Oskyldig

bubbelbubbel
0

jag tycker hon är fin din molly :)
kan inget om hur dom ska se ut egentligen, men fin är hon :)

Maja
0

Fin färg!! ;) Haha.. Det är väl det jag kan.. :P

E_hjo
0

Fin bild!! =)
Kan inte heller så mkt =)

Eve
0

Antar att du menar muskler? Bilden är på tok för mörj för att man ska kunna se något, tyvärr.. Jättemysig bild, annars

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

emsems
0

hon har ju en påbörjad överlinje, vilket är bra. jobba lite mer på den så kommer hon nog bli jättefin. förstår dock inte varför folk ska envisas med att sätta grimmorna så långt ner..

SarahPeace
0

#4 hihih  tack så mkt : )

#5 Okeeej, ska försöka ta en bättre bild nån annan gång :P

#6 , Okeej tack så mkt , de va kul o höra . Ange grimman ; P hihihi  Som du ser på bilden så kan ja tyvär inte göra den mindra än vad hon har (luddet är ivägen) ,  Molly är lite krånglig för ibland har hon cob på grimmorna och ibland full …, Så ja vill inte att grimman ska vara långt ner på flit :P hihi

Moxiie
0

Jag tycker att den ser väldigt väl ansatt ut, i alla fall på den där bildenSkrattande

Snuttan2
0

Tänker du extriört så är det rätt värdelöst när man inte kan se mer utav kroppen som halsen sitter på.

Tittar du på muskler så är halsen inte det bästa stället att titta på då hästen rätt lätt bara genom att stå lite anorlunda i hagen eller spänna halsen minsta lilla rätt lätt kan se helt anorlunda ut :p 

Ang grimman så är det ju farligare att ha en löst sittande grimma så långt ner än högre upp eller en tajt sittande grimma… 

Såg efteråt att det var lite äldre tråd Oskyldig

Calina
0

Nu är jag kriminell och skriver i en jättegammal tråd…

Är det ett varmblod?

Älskar_hästar
0

Jättemysig bild!

SarahPeace
0

#10 japp hon är ettt varmblod :)

Bilden tagen häromdagen :Phaha ,tog rast  ..(mobilbild) ,  Var på liten långritt i den sköna vår väärrmmen  ,

SarahPeace
0

:)

NinaToy
0

Fin hsät och man! :D