kan ngn komma på?
kan ng komma på vad jag kan rita ?
fick ett 'ryck' nu, och ville rita, som jag sedan kanske kan sy i syslöjden ;P ngt som man kan ha elr till hästen :)
^^
Varför inte rita ett snyggt och annorlunda mönster till ett schabrak, eller rent av ett stalltäcke, då för du ju öva på att vaddera också.

okej =) kan man ju göra, men man får nog intre göra för stort, alla skolor har ju inte så mkt pengar :/
men tack iaf =)
ska rita ngr olika ;P
Ok ! inte för stort sa du , hm.. kanske en liten !!! jaja vad kallas dom nu ??? om du tänker dig ett skynke med massa fack på där man kan ha små saker till häst/ryttare, och det skall hänga på box väggen, kan det heta box gardin kanske ? jaja hoppas att du fattar và jà menar.

okej, ja jag fattar vad du menar ^^
dt enda problemet nu är om jag hinner ;P
#4 Sånt går ju snabbt och enkelt att sy. Du behöver ju bara en tygbit av starkt material som du syr fickor på. Sånt behöver man alltid till alla små saker som annors försvinner och i övrigt inte har någon riktig plats.

jaja ^^
men jag har redan beställt 2 olika tyger,till väskor ;P , som kmr att ta lite tid att göra ^^
Men dåså ! ditt problem var ju löst innan , ta du och sy dina väskor först sedan om tid finns över kan du alltid börja på en box gardin den borde inte ta längre tid en 2 lektioner för dig om det är 40 min lektioner vill säga.

Kanon !! men hihi hoppas att du inte ritat av någon häst bara, tittade på bilden längst upp till vänster, den và ju bara så gullig !! fortsätt i samma anda så behöver du inte våra råd ( du kan ju själv )

tack (:
men jag fattade inte riktigt vad du menade ^^
vadå, menade du dt täcket ?
väldigt, förminskat ^^
Yes !! det ser ut som om du har ritat ben och svans också !!!!! men det var gulligt,så misstolka inte. Kram

jaha, jaa dt va bara för att se hur dt skulle se ut typ ;P
nejnej, misstolkade inte dt så ^^