Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 462 ggr
gejsa
0

Fick några foton på Gejsas dotter!

MiaMaria
0

Vilken sötnos!! =)

gejsa
0

Ja, hon är lite smalare än min Gejsa. Men båda är iaf diplomston. *skryt*

Milli
0

Åh, vilken sötis! :)

Rita-S
0

Hur stor är hon? Gejsas dotter altså :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

gejsa
0

Hon är 2 cm mindre än Gejsa bara 135 cm.

Rita-S
0

hon är fin :)

är dödsugen på fjordhäst själv men jag vill ha dom så stora som möiligt.. :) Kjänner mig enorm och bred och tycker illa om att rida mindre djur enn 145 typ

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

gejsa
0

Ha,ha Gejsa är ju 137 men känns bra mycket större eftersom hon är bred och kraftig modell. så det är nog ingen fara med det.

Rita-S
0

nej jag tror nog att en fjordhäst lätt kan bära mig om den är musklat, men jag kjänner mig som en elefant på en mus ändå med min breda röv ;)

gejsa
0

Det tror jag inte att du känner om du har en stor sadel. Du kanske kräver en 17.5 eller 18 tum. Och du kanske har haft en för liten sadel förut isf.

Rita-S
0

jo dom har nog varit tonorsröv-sadlar, och inte gammeltantröv-sadlar ;)

gejsa
0

Ha, ha ja, då är det inte så konstigt att du kände så.

Rita-S
0

Storlek soffa, det skulle va lagom till mig. men jag hoppas på westernsadel när min nästa häst är anskaffat.

gejsa
0

puttar upp visst är hon fin?!

Anna
0

Jättefin :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Sicken sööööting :D

Marre79
0

Va fin hon är Lina…det kan Gejsa vara stolt över!!
#7 Är inte Gejsa högre föresten?? Hon känns som sagt högre.

gejsa
0

#16# Jo, Gejsa är 137 cm och Lina är 135 cm. Hur menar du att hon känns högre? Du red väl aldrig på Lina eller?

Marre79
0

#17 Jag vet inte hur jag menar men hon kändes högre än 137 cm. fick för mig att hon var högre oxå, men det kanske är för att man är kort själv…Lina red jag aldrig så henne vet jag inte…

gejsa
0

#18# Ok, ja hon känns ju större tack vare att hon är så pass bred. Jäklar vad hon hårar nu iaf.