Tävlade i söndags...
Tänkte bara meddela hur det gick! Hade tyvärr ingen fotograf med mig..
Det var ett km-kval för Håbo Ridklubb. Första klassen låg på 70 cm (ja, jag kör mjukstart nu när hon precis blivit frisk). Jag kom till omhoppning med en jättebra tid.. Tyvärr fick vi ett pet på ett plank. Jag var slarvigt mig yttertygeln och hon med bakbenen, tyvärr..
Nästa klass var 80 cm. Där gick det jättebra och gick i mål som tvåa. Men jag var tdig i startlistan så jag petades ner till fjärde plats i slutet. Där var det fem placerade så vi fick en rosett och en plakett med oss hem =).
Lykka hoppade som en gud!

Vad kul att det gick bra! :)

Jag tävlade också där i söndags =) Står mer i min dagbok =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Grattis till fjärdeplatsen! :D

Va kul =) Bra att mjukstarta lite =)

Vad roligt! Ägaren måste tycka det är jättebra att du har ett sådant intresse.
Gejsa -Ja, hon tycker att det är jättekul :) Hon blir så stolt över oss när vi gör bra ifrån oss ^^
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vad roligt :) Ni är så duktiga så. Grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
tack så mycket =) Nästa tävling är om två veckor.. hoppas att jag inte blir nerpetad då :P

#6# Ja, det skulle jag också vara om jag hade en medryttare som brydde sig så mycket som du gör.

Vad roligt att det gick så bra! och lycka till på nästa tävling! :)
oh, kul! Hur högt har ni två hpoppat som högst? :)

Kul :D

Håller med om att Lykka hoppade som en gud, det var jättekul att se! Har Lykka varit sjuk? Det har jag inte hört!
Skoj!! :D Grattis!! :D

Grattis Eve och lycka till på nästa tävling.
Murre_Uddiz - Ca 120 :)

Va kul! Vet du om ni lånar ut eran padock och hinderpark? Funderar på att börja hoppa Hades.
Linnéa - Ja, det tror jag :).. Det gjorde vi ialf innan, när jag ahde Eneldo. Kan höra med de andra. Nästa onsdag ska jag träna Johanna och Jennie i hoppning, då kasnke du vill vara med? De ville träna på att landa i rätt galopp och byta galopp över hindret och lite så.. så tränar vi mycket anridning och avstamp, balans efter och hitta takten.

Eve - ja va o red Eneldo för ett tag sen, riktigt härlig häst =)
Jag måste nog börja från början, har bara hoppat honom på Hubertusjakten o han har precis börjat lyssna på galoppskänkeln =). Men skulle va väldigt kul om du ville hjälpa mig. Han har blivit rätt jobbig nu, ja åkte av igår och ägaren har åkt av två ggr på två veckor, bockar hela tiden!

Grattis Eve!