Vart?
Vart är alla ikväll?
Har ju gått o längtat till att få komma hem till
datorn o ridsport så ja kan prata av mig lite..
Och så är det ingen här när ja kommer…
Vart är ni???

Jag är här men ska snart gå och knyta mig.

Okie, go'natt! Sussa sött =).
Ingen som kan hålla mig sällskap?

Jag är här. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag är här :)

haha, Men det har varit lite lungt här ett par dagar nu. Men alla har säkert haft fullt upp med att hitta på roligheter i helgen.
Audiatur et altera pars
det har det varit ja, men det blir nog så ibland..
blev inget russbesök i helgen…=/
bokade däremot biljetter till göteborg horse show…
ska bli spännande, har aldrig varit där..

Jag här här också nu en kortis. Har ju tittat på Big brother live i kväll.
Men varför åkte du inte till russet bubbelbubbel?

Skulle oxå vilja åka på någon av de större horse showerna. Fast det skulle vara i Stockholm då som ligger lite närmare mig. hihi
Audiatur et altera pars

Vi var där förrförra året. Tycker att har man sett det en gång så behöver man inte se det live fler ggr. Tycker att man ser mer från Tv:n faktist.
gejsa, jo, det blev så att min kompis som skulle följt med kanske inte kunde, plus att hon som jag jobbar med, dvs frun i huset där hästen står inte skulle vara hemma i lördags, så vi skulle kanske ta det i helgen som kommer istället.
oj, nu krånglade jag till det lite. haha.
men det ska nog bli roligt, jag har ju som sagt aldrig varit där så det kan nog bli rätt skojjs, det som grämer mig mest är att jag måste köra i göteborg, haha (jag bor i ett rondell-landskap, här finns inte ett enda trafikljus!!!) och svärmor har inget körkort..

Okej, så då behöver jag inte sitta framför tvn och längta något mer då menar du. hihi
Lite skönt i och för sig, det är sååå mycket annat jag vill ha oxå. Som vagnar och jiggar och sådant. Inte billiga grejer. Nej, men just ja, de skulle jag ju få. hihi
Får spara till den där nya digitalkameran jag vill ha i stället och så till betäckningsavgiften som kommer bli när jag ska ta mitt alldeles egna föl efter Flisan.
Audiatur et altera pars
Nu är jag här också :) Har kollat på Ace Ventura, En prinsessas Dagbok 2 och Madagascar idag, så har inte suttit så mycket vid datorn :P
Har varit på Euro horse många år i rad nu, tycker det är trevligt att vara mitt bland publiken, mest därför jag åker dit, showen är liknande varje år och det är aldrig någon western :(
//Jonas

Jaha. har russet börjat äta då. Jag menar den står ju själv. trodde att det var panik att hämta den. Synd om den ju.
jag vet faktiskt inte, hm. komplicerad situation…jag har ju sagt till dom som äger den, att jag gärna har den som sällskap när jag köper häst till sommaren, men dom verkar ju tro att deras stackar häst mår toppen…trots att ingen bryr sig om honom..
så jag har väl skaffat mig en livsuppgift, att försöka besöka honom nån dag på helgen och på så sätt försöka visa att någon bryr sig, det kommer ju inte ge honom en hästkompis snabbare, men han kanske kunde se mig som en vän…äsch, jag vet inte.
jag vet inte ens om det kommer funka, men det är ju värt ett försök..
och förresten, slo, madagaskar är bäst :)
Hihi, japp… Den e söt :) Såg den på bio när den gick på engelska och denna gången på svenska. Måste säga att den engelska är bättre, älskar pingvinerna så mkt :D
engelska är bättre ja, allt är bättre på engelska om den är gjord på det språket. haha. jaa pingvinerna, jaa, dom är så söta. såg en lite kort julfilm dom hade gjort med dom, men den var inte alls lika rolig som dom är i filmen..

Lite synd om den om den ska gå där ensam ända fram till sommaren. Tycker att dom kan låta någon få ha den till någon annan ensam häst tills du hittar någon isf. Man ska ju inte ha hästar ensamna. Dom är ju flockdjur. Inte konstigt om den inte äter ordentligt. Den känner sig ensam och kanske inte mår så bra. Den var ju så gammal. Den förtjänar väl något bättre när den har levt så länge. Att den inte ska behöva dö av sorg och ensamhet.
Nej, nu ska jag gå och sova. ha det så kul alla glada människor som är här. natti natti
jo, jag vet, vet bara inte var jag ska ha honom under tiden, och det är ju som sagt var inte min häst heller, det enda jag kan göra är att besöka honom, kolla till honom och sen prata med hans ägare om jag ser att han är alldeles för dålig, för det känns ju som att jag kan mer än dom. (haha, besserwisser me)
nä, men jag menar, hon är ju livrädd för hästar, han har aldrig varit intresserad..såå..ja.
det var ju för tusan hoppning på 2an…! bra jobbat av helena lundbäck! eller hur alla?

Hur gick det då? Tittade inte eftersom vi kom på det när det bara var typ 10 min kvar.
jag har varit lite upptagen med box-bygge då våran shettis skulle komma hem oväntat en månad tidigare…. hon är nu hemma igen den lilla tjockisen… så nu har jag mer tid här igen….