Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1880 ggr
Uno4ever
0

Hopp Lektioner

Någon, som ger ut hopp lektiner//lektion.
Skulle vara kul att få hoppa lite högre än vanligt någon gång … :D

Uno4ever
0

Ingen??

Anna
0

Du kanske ska skriva vart den eventuella "hopptränaren" ska bo. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Uno4ever
0

#2 Hehe, bra ideé

Ska bo i Bålsta//Uppsala Län

__iE
0

-glöm det xD-

Uno4ever
0

hehe….

Uno4ever
0

ingen alls???

Thorsson
0

jga bor i kalmar län (: Annars hade jag ställt upp (: är det någon som har en kart föresten ? Måste kolla hur långt det är :P

__iE
0

#7, sök på eniro

Thorsson
0

juuust dä, tack ;)

Uno4ever
0

Det finns inte….. :(

Åhh, jag vill hoppa,

Uno4ever
0

är det ingen som kan tänka sej att ha hopplektioner med mig, jag betalar, beror på hur mycket…..

Thorsson
0

Jag ska kolla (: beror på hur långt det är ifråpn v-rum (:

Maja
0

#12 - Hihi.. Om du menar till Bålsta så är det en bra bit.. ;) Jag bor ungefär där.. :P Det är typ 50 mil.. :P

Thorsson
0

Ehh, ja =D Jag bor vid hultsfred typ =D Ska jag göra det lättare ( Kalmar. väster om kalmar (:  )  så nej, det blir inte. Annars hade det varit kul. Attlid vägrar ju göra som jajga säger när jag ger henne en lektion.. hon tycker jag är jobbig :/ xD

Tallkotten
0

finns mycket ridskolor och sådant där, du kunde ju kolla om dom har något?

Maja
0

#14 - Hihi.. Är det kul att bo i Kalmar? Ska nog flytta dit men vet ingenting om staden.. :P

Thorsson
0

jag bor inte i kalmar. jag bor i virserum.. de ligger väl typ 33 mil öster om virserum. elle jga vet inte. virserum ligger iaf väster opm kalmar. Nja, jag vet inte. det är stort :P

Anna
0

Virserum ligger nära Hultsfred, ni har säkert hört talas om Hultsfredsfestivalen. ;) Vet inte hur nära det är Kalmar men det är en bit…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

fridak
0

#16 det är en rätt liten stad. varför ska du flytta?

Eve
0

Clara - Är det Uno du ska hoppa då? Jag finns ju i samma stall och har redan "lektioner" för Johanna och Dandelion, så jag kan ju ta dig med.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Uno4ever
0

#20 Menar du att jag ska hoppa med uno??

Eve
0

Clara - Vem skulle du annars hoppa?

Uno4ever
0

ingen aning… :P
Men jag har inte hoppat uno tidigare… men jag kan ju testa någon dag här, imorgon kanske…..

Eve
0

Clara - Jo, det kan du ju göra.. Men jag tror inte att han tycker att det är så kul, tyvärr..

Uno4ever
0

#24 Nee, det tror gaktiskt inte jag heller, (synd) Han är ju lite envis, han vill ju inte presic trava heller i paddocken, (han gillar inte att bli riden i paddocken)

Eve
0

Clara - Nej, han gör ju inte det, tyvärr.. Vem hade ud annars tnkt att hoppa?

Uno4ever
0

ingen aning, :D

Maja
0

#19 - Jag ska plugga till sjuksköterska.. :) Börjar hösten 2008 och Kalmar är ett av de ställen jag kan tänka mig att bo i.. :P

fridak
0

#28 ok. hösten 2008, det är ju ett och ett halvt år kvar, hur kommer det sig att du har det uppskjutet så? de tär en rätt trevlig liten stad tycker jag iaf, men sen bor ju jag ca 3 mil utanför. och 2 mil söder om kalmar finns underbara ridvägar! om du itne har egen häst men har tid och vill rida iaf så finns rätt gott om folk som vill bli avlastade.

__iE
0

#29, hon går 'bara' i 2:an nu ;)
woooho vad jag kan ;D

fridak
0

jaha! trodde hon var antagen och fått det uppskjutet på ngt vis. jag har för mig att högskolan i kalmar skryter med att de har tiotusen studenter men jag skulle tippa på att många av dem är på distans. om du vill veta mer om själva högskolan och plugget där så kan du gå in på www.hik.se och mellan 3 och 6 så kan man chatta med studenterna.

Maja
0

Tihi.. Jajamen, jag ska börja direkt efter att jag har tagit studenten.. :) Mmm.. Men hur är staden annars då? Är den livfull eller "död"? :P Finns det bra uteställen? :P Tack för länken!! :)

fridak
0

jag har faktist inte varit ute änGenerad. ska ut med klassen på onsdagen påsklovet och med enbart tjejerna i klassen på andar lördagen på påsklovet. men av vad man hört så är det itne helt dött men jag kan tänka mig att man mest ser stammisar och alla har ju sitt favvoställe. när vi bestämde tjejkvällen så var vi tre(jag och två andra), och de båda andra ville till olika ställen, lite olika "festsmak" och musiksmak(den ena lyssnade till musiken den andre brydde sig itne om den…)

Maja
0

Tihi.. Jamen, det låter ju okej.. :P Annars får jag ju dra till andra städer i närheten.. ;) Hahahaha.. Tack!! :P