intresseförfrågan?
jag vill kolla lite hur intresserade ni hade varit av att få möjlighet att köpa lite ridsport.ifokus grejor?
tex t-shirt, nyckelband, kepsar.
har ni själv exempel så får ni gärna komma med dem. och känner ni till ett tryckeri så länka gärna!
så, hade ni varit intresserade om jag försökt fixa detta? det är ju till självkostnadspris som sakerna kommer att säljas givetvis.
JAAAA ! :D
Låter jättekul :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jättekul!

3 av 39 som tycker det är en bra idé? =S
Jag är inte intresserad (men man kanske bara skulle skriva om man var intresserad?)

nja, tror inte att jag skulle köpa något
Nja… Det beror ju såklart på pris och kvalité ;)
Jätte bra idée! :)
Tror jag hade köpt om det var till ett lämpligt pris! :)
/ Sara & Casper

japp
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Inget för mig
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jÄTTEKUL! ;D

http://www.tryckeri.com/Tryckeri/Introduction hittade den här ;)
jag tror inte jag skulle köpa nåt, men det är en kul ide för de som vill
määäh, varför är det så många som är så neggo ? ;/

det beror väl på vad det är för något =)
lite nyckelband, kepsar, tshirtar med nån tuff grejj som har med oss att göra :D
Tror inte jag är intresserad av att köpa nåt i alla fall.. Jag är ju fattig inte-ens-student. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Alex, sluta rök ;) Så har du råd att köpa en tröja efter några dar :D

ju fler som köper desto billigare blir det ju per person!
#19 Aha det är så man gör.. Fast ska jag vara ärlig skulle jag nog hellre köpa nåt annat för de pengarna då. ;) Jag drömde förresten att jag bara hade 170 spänn på mitt konto inatt.. Det var lite läskigt. :S
Mvh Alex
Värd för Ridsport

21# tur att det bara var en dröm
Du e ju rik… Senast jag kollade hade jag 20,35 :P

23# det är ju snart den 25:e
#23 Yay, jag är rik! ^^ Fast jag är rätt bra på att bränna pengar också.. Lyckades bli av med 9000 under en sommar för ett par år sen..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag hör också till dem som troligtvis inte skulle handla: jag köper hellre klubbtröjor och ridtravarföreningsgrejor.
#24 Jaha? Har man inget jobb så får man ingen lön… Är rädd att jag kommer få leva på dom där 20 kronorna och 35 örena till slutet av maj :P
oh oh, 20 spänn tills slutet på maj är inte mycket att hurra över, men du, inget jobb, inga pengar, kanske är lika med inga räkningar, kan lova dig när min fattigmanslön kom in idag så försvann ju 60% på räkningar. jädrans elräkning !!!

hallå där, denna tråden handlar om ridsport grejor.. ;)
förlåååt. jag har suttit hemma nästan ensam i flera dagar nu, jag är lite…kookooo. :D
Och jag har suttit hemma i flera veckor.. Plus att jag är blond. Är jag förlåten? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

sku kanske va intresserad, beror lite på pris;P
men schabrak elle nån vindjacka eller typ en toppluva, eller kankse typ en lite tjockare tröjja..kommer inte på vad de heter, men typ munkjacka?(hjärnsläpp:P)? kommer itne på annat just nu, o tryckeri vet ja inte;P
kanske det kanske :)
Definitivt. Jag behöver uppfrisknande i nyckelringar och cepsar, och det behövs alltid tshirts!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

…en ny t-shirt går alltid hem hos mig
Jag skulle nog tänka mig att ha en t-shirt, om dom är fina =P

En t-shirt skulle jag kunna tänka mig om det inte är nån sån där skitstooor som går ner över knäna fast det är XS… =)

en tajt tröja hade väl varit snyggt? helst så skulle man ju haft sitt namn tryckt på bröstet med… :D
jag ska försöka luska rätt på ett billigt tryckeri så ska jag se vad jag kan åstadkomma.
vad är maxpriset ni kan tänka er att betala?
Självklart. Men då ska det juinte vara för högt pris på det (:

Jomen, äre en tajt tröja så slår jag till iaf!!!! :)

Jag skulle inte köpt.

Jag skulle inte köpt.

max pris? 200? eller nåt sånt. Lissette när du skriver om en tajt tröja , tänker du på en topp?
Isf om det är typ träningsbyxor kan jag tänka mig att köpa EVENTUELLT…

#43 exakt! :D
ska det stå ridsport.ifokus eller ?
Kan tänka mig att köpa om det är någorlunda kvalite och pris. :) Skulle ju va kul med ländtäcken och schabrak också… hahah 

#46 hade tänkt det, eller någon annan rolig slogan.
I så fall tycker jag att det hellre ska stå "Ridsport i fokus" :)

Kommer inte att köpa. *snål*

kul grej, men om jag köper beror på pris kvalite och hur det ser ut…