Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2908 ggr
Snuttan2
0

Boxväska

Jag är i behov utav en boxväska och vill helst ha en så biligt som möjligt, så snart som möjligt…

Någon som vet någon bra eller kan hjälpa mig att leta?

Jag har nu bara tittat vad Hööks har och det närmsta jag kan hitta (denna) tar för lite saker och värkar besvärlig..

Skulle gärna vilja ha en ifrån Equiline, men känner inte för att betala över tusen-lappen… 

Såg nu när jag sökte runt att EL hade en till, som ser smalare ut däremot, någon som sett båda typerna och kan säga vad skillnaderna är? Den övre kallas bandage-väska och den här kallas boxväska, kostar under hälften av den förstas pris..

Vet ett par i stallet som även har ifrån Sjöhagen och den är av rätt typ/sort som jag vill ha, men kostar 700kr, vilket jag tycker är lite gränsfall..

Någon som vet någon mer sort? Eller kan säga något bra?

Alex
0

Eftersom vi har folk i stallet som jobbar på Equiline så har rätt många såna boxväskor, de av den typen du länkade till först. De är väldigt bra tycker jag, men som du säger inte den billigaste.. Men kontakta dem och kolla om de har förra årets (eller om det blir två år..) modell kvar. Den sålde dem väldigt billigt för ett tag sen, när de "gjorde om den". På den äldre är Equiline-loggan mycket större (står väl Equiline över hela locket ungefär). Men är ju inte sämre för det. Men den var ett antal 100-lappar dyrare då i alla fall. Kan ju vara värt att kolla upp kanske? :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Snuttan2
0

Menar du ringa till lagret eller ringa runt till lite butiker?

Lät som ett bra förslag iallafall!

Snuttan2
0

Jag gissar på att de i ditt stall inte jobbar på Equiline utan Equality Line (svenska återförsäljaren utav Equiline), och undrar om du sett Dyons bandage/boxväska även?

Alex
0

Ja, Equality Line är det. Helt rätt. :P Tveksamt om de har såna i butiker, är nog bättre att försöka få kontakt med lagret i så fall..

Men nej, den där boxväskan har jag inte sett.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Snuttan2
0

Du kan inte smyg-prata lite med dem du känner som jobbar där så att jag skulle kunna köpa en via dem? :p

Alex
0

#5 Jag kan ju kolla med dem om det finns några kvar och så i alla fall, och se om jag kan få nåt nr/mailadress som du kan beställa genom. Om jag kommer ihåg. ;) Har lite lätt guldfiskminne, så kan inte lova att jag får reda på nåt snart, tyvärr..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Snuttan2
0

Eftersom det inte finns telefonnummer för privatpersoner på hemsidan vore jag jätte tacksam över det :) Kan bomb-pm:a-dig om inget händer :P

Alex
0

Haha ja du får göra det. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport