Sommar och sol!!
Eller iaf vår och sol, helt otroligt, det är mars och man kan ligga ute i bara bikini om man vill och sola!! Det är över 30grader i solen på uteplatsen här =)
Oj!
Var bor du? I småland är det också ganska varmt, igår var det 15 grader i skuggan typ. Idag är det dimmigt och mulet… Fast blommorna blommar för fullt! Iallafall krokusarna, tussilago och snödropparna. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

I Halland alldeles precis vid havet typ =) Det är helt underbart!
Vad härligt! Här har vi 16 grader i solen nu.. :)

I skuggan hade vi på förmiddagen bara +4 grader. Men så fort solen tittade fram så steg ju värmen så klart. Men såååå mycket som ni har vi inte fått.
nämen attlid ! du bor i fel del av småland, här är det strålande sol :D

här är det också strålande sol! det var såpass varmt att det gick att spola av hästarna och låta de torka i solen!

Här är det me myspys väder (o jag sitter här o.O) Fast ionte så varmt så man kan ligga i bikini, blåser o så, men ändå varmt :D
#5 Hah ;) Just nu är jag ju i Jönköping, kanske är finare neråt där jag bor egentligen ^^

I dag har vi haft rekordvärme, 11 grader varmt i skuggan, de ni ;-) Haha
Här har vi också sol och varmt. Fast jag har inte vart utanför dörren idag.. Sitter inne och tycker synd om mig själv för att jag är halvsjuk..:(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hehe, japp där det var lä var det underbart idag :D Var ute och red i 1,5h :)
attlid, jag är 7 mil söder om jönköping och solen har precis gått ner.
det var uppåt 27grader idag (: Jag spolade t.om med av Hästen efter en tur i skogen (:

Här har det också varit varm och härligt. Fast inte alls så varmt som vissa. Inga blommor än på ett tag och det är massor med snö kvar. Drog ner dragkedjan på tröjan och solade lite i BH:n medan jag pluggade matte och drack kaffe.

Jag gjorde tabben igår söndag att klä mig som jag gjorde när det var -20 grader…jaiks vad varm jag blev *pust*
När jag åkte från stallet vid 14.30 tiden mätte termometern i bilen +14 grader ute och då mäter den skuggläge så inte konstigt att jag svettades :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#15# Ha, ha inte lätt när värmen kommer fort.
Det låter helt underbart!! Här lovades sol och värme, men den har ännu inte kommit.. istället är här dimmigt och lite kyligt =)

#16 Nej det är ju inte det :o/
Sen var det bara + 0,8 när jag åkte till stallet på morgonen och då hade inte solen hittat fram ur molntäcket än. Värmen kom ju mitt på dagen och då blev det VARMT!

#18# Ja, det var samma sak här. Vi hade ju jättekallt på morgonen i går sedan på eftermiddagen kom solen sent iofs men det höjde ju temperaturen en hel del. Men jag har ju närma hem iaf. Så jag kan byta kläder.

Precis så sa Neywaz oxå :o)

I dag har vi verkligen haft jättefint väder. Sol hela dagen. Jippi vad skönt. *ler*

Ni kan tänka er att jag klättrar på väggarna i min läghentet här, vill ut på landet och dra in häsdoften ist för stadsdamm!!!
Det är så vårigt här nu med!

#22# Ja, det kan jag verkligen tänka mig. Men du får ge dig till tåls i några månader till innan sommarlovet. *ler* Vi satt och fikade flera timmar på altan i dag.

var i halland? jagh bor också i halland :)
Sooligt här :D Igår stod jag utomhus i t-shirt och borstade pållen ;)

Skönt men Bino hatar det. :P

haha här e de -4 HAHA

#24 Frillesås =) Söder om Kungsbacka och Norr om Varberg, ca 2,5mil åt varje håll…
SOLEN ÄR ÄR - ÄNTLIGEN!!!! =) Nu kommer förhoppningsvis de 15 grader som SMHI dillat om… åh vad härligt, igår hade vi en ljuvlig kväll som gör att åtminstone jag förlåter den grådimmiga, kalla helg som vi nyss hade.

Vi har också sol nu. Dimma och kallt på morgonen och så blir det varmare och varmare på dagen. Härligt! Nu torkar det förhoppningsvis upp i hagarna.
man känner verkligen att man harbehövt lite solljus, det känns direkt i kroppen, att man blir lite piggare. :)

Såg min första tussilago häromdagen *nöjd*

Det är varmt här där jag bor också…igår var det ca 30grader..det var skitvarmt. Och vi red ut på ridskolan..Vilken tur, anars skulle inte jag orka rida!
Jag såg två citronfjärilar förut. :) Och så har myrorna vaknat..>.<
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Idag är det säkert 20 grader i solen här!! Ljuvligt skönt. Kan i princip gå ner och bada vid våran badplats om jag vågade tro att vattnet är tillräckligt varmt.. ;)
Haha äh, det är väl värt att testa i alla fall? ;) Glöm inte kameran bara..;)
Här har vi 20 grader i skuggan idag. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha njaa, vet inte om jag vågar ta med kameran i när den riskerar att hamna under vattnet när jag svimmar av köld. ;) Vattnet är iiiiiskallt, haha.

såg citronfjärilar för två veckor sedan och igår så avr det mygg här. mygg! det ska helst av allt inte komma alls och komemr de som kommer de väl ändå på sensommaren, eller är jag ute och cyklar?

Här är det verkligen sommarväder nu. Har gått runt med t-shirt hela dagen och svattats ganska rejält ;) Har sett tussilago lite överallt, och såg några citronfjärilar idag :)
Suck, gör samma misstag varje vår… Går runt med för lite kläder, så börjar bli rejält förkyld nu. Bläää!

Soligt och fint väder men tyvär sitter jag inomhus i hemska klassrum hela veckan och har tusen redovisningar, labar och seminarier