Jag är inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Men det är tydligen bara jag oxå. Fast jag ser fler på mina favoriter, men de är väl ute och valsar på någon annan sajt kan jag tänka mig. hihi
Audiatur et altera pars
carcar är här (fast på slo's inloggning)
änglaflickan är också här:)

#4 är inte det carcar
Kiara är inte här hon väntar på att Linda ska agera
jag är här till å från! Någon ringde just på min häst! jihoo! =)
#5 carcar är carin, änglaflickan är hanna? Vi har invaderat slo's soffa, spanar på let's dance, och jag (carcar) har även stulit datorn :D

vad roligt för dig. Lät det bra?
Roligt att se att vi var några här i alla fall. Började ju känna mig lite ensam. hihi
Audiatur et altera pars

#7 ja ha
#8 jag är bara här och läser

Varför skriver du inget då kiara? Jag såg dig på mina favoriter så jag visste att du var inne
Audiatur et altera pars

Jag är här en kortist nu också. *ler*

jag bara tittar

Vad tittar du på Kiara?

Vad alla
nästan inga skriver

Nej, just det jag menar det. Så jag går nog och knyter mig nu. Natti natti alla som är vakna. Syns i morgon säkert. 

I morgon är jag kvar sov gott 
Godnatt, ska snart ta bilen och åka härifrån /carcar

#17 vi ses i mars 
Japp, det gör vi!!

Vad är det i mars?

små tiger katter
Knabstrupper årsmöte, vad annars? :)

Jaha trodde att ni skulle ha träff med alla tidigare. natti natti.
Åsa är inte här i kväll heller. konstigt!

Ja mars tigrar (carcar ska du inte hem)
Joo, jag ska bara orka resa mig upp å ta bilen, ska helst få med mig änglaflickan hem också. Är påväg!
Nu är jag här också.. sitter uppe och väntar på samtalet från min pojkvän som jag aldrig kommer att få… *suck*

haha, joho gejsa jag är här. Men var borta ett par timmar föratt vara lite social. Och just då var ju självklart du inne. hihi Såg dig online när jag kom in, men sedan försvann du helt plötsligt. jaja, hoppas vi är här samtidigt i morgon då.
Audiatur et altera pars

Eve killar och spårvagnar/bussar springer man inte efter det kommer snart en ny, vi får prat i morgon men vänta inte längre utan borra ner ansiktet i kudden och gråt. I morgon ska den (censur) få…kram 
Nu har jag fått tillbaka min dator :D Fast får se hur länge jag stannar ikväll ;)

Åsa jag kan inte läsa min in korg just nu

Hmm, då får du läsa sedan då. Tror något är knas på hela sajten. För rätt som det är så kastar sidan ut mig och säger att sidan gäller inte längre. Har försökt skriva in det här tre gånger nu. hihi
Får se om det fungerar nu då.
Audiatur et altera pars

#13 Det är bra att det inte bara är jag som inte funkar i kväll 
Jag funkar utmärkt ikväll, har inte märkt av några fel alls faktiskt :D

Vilket fusk. Jag har ingen aning om varför sidan beter sig så här. Men jag har problem på alla sajter. Och oxå när jag ska skriva mail till medlemar och när jag ska göra inlägg. Usch, trist när den beter sig så här. Har skickat en förfrågning till grabbarna som kan och hoppas på att de fixar det här. Skickade med ditt felmeddelande Kiara.
Själv tänker jag ge upp nu och hoppas på att det fungerar som det ska i morgon.
God natt på er.
Audiatur et altera pars

#33 för lite alkohol
det kommer i morgon
Kiara - Hehe, det var precis vad jag gjorde, borrade ner huvudet i kudden.. sedan ringde han kl 1:30, då var ju jag helt död och kommer knappt ihåg att vi pratade 5 min efter..

Vad vadet jag sa dom ringer inte när man vill utan när det är mest olämpligt…hoppas allt blir bra och att du sovit gott
hehe, mm.. han brukar ringa runt 4 på morgonen och fråga vad jag gör
.. de är oknstiga de små liven.. jag har faktiskt sovir gott, för en gångs skull.. själv då?

Jo tack men jag har en ringmärkt "gubbe" som kommer hem efter jobbet varje dag och i tid utom på fredagar då han brukar komma hem lite tidigare
Livet är skönt när det har lagt sig till rätta
Om du skulle börja med att inte svara efter 12 på kvällen, låt det ringa och låt honom få jaga och anstränga sig hårt för att få behålla finna du. Ju hårdare dom får anstränga sig ju mer rädda är dom för att mista sin "fångst" = kvinnlig list
Jo, jag vet… jag borde vara grymmare mot honom, men jag är jätterädd att mista honom, vi har haft det lite jobbigt ett tag nu…

Det är han som ska vara rädd att mista dig, det är ända sättet att behålla en man. Jag vet att det är jobbigt men det är ju jobbigt att vakna kl 4 på morgonen av telefonen och vara helt slut efter en dålig natts sömn.
Åh, jag har bara lust att göra något riktigt drastiskt som får honom att visa känslor! Han säger aldrig vad han egentligen tycker. På höstlovet festade jag lite väl mycket och låg på toaletten 60 mil från honom och spydde i 3 timmar, då var han orolig, men han sa inget till mig.. det fick jag reda på av en av våra gemensamma kompisar. jag får alltid veta allt sist..

Det var värst vad morgonpigga ni var då. Men nu är ni inte här. Sover ni nu i stället. *asg* Konstiga tider ni har allihop.
Gejsa - jag är här.. Jag vaknade kl 07.30 och kunde inte somna om :(

Ja, du är här ser jag. Men alla andra som brukar var här vid den här tiden.
Hur går det med din medryttar häst. och funderingar om den andra som dom ville att du skulle rida också?
Jo, det går bra. Jag rider båda två nu, Betalar 300 kr för Lykka och 700 för Gorm. så det har löst sig, det går super :)

Så hon gick ner i pris iaf. Synd att du inte bor i närheten av mig så du får rida mina hästar. Du verkar ha en jäkla energi. 

Bor du i närheten av Linda eller?

Jag är här nu i alla fall. men vi har ju gått om varandra tidigare. Så du hinner säkert logga ut igen. hihi
Audiatur et altera pars

Jo ska göra det strax faktist. Har varit här i över 2 timmar nu. 

haha, ja jag förstod nästan det. hihi
Men ett tag vart vi inne samtidigt i alla fall.
Audiatur et altera pars

Nej nu har jag snart varit här i 3 timmar. Godbye alla. ses kanske en stund i kväll. får se om jag törs gå ut här då. hi hi

*Asg* Var inte för säker på det du. hihi
Vi är livsfarliga vet du väl.
Audiatur et altera pars

Jo jag vet. man blir ju alltid kvar här längre än man tänkt sig. hu va

*Asg* usch ja riktigt hemskt är det. hihi
Audiatur et altera pars

ja iaf ekonomiskt ju.

Ja, inte är jag avis på dig som sitter med modem inte. Själv sitter jag och väntar på att de ska gradera upp mitt bredband från 0,5 till 8. Ska vara igång senast tisdag. Ska bli såååå skönt.
Audiatur et altera pars

Var tyst annars får du smocka. 

*Asg* Så du säger. Jag som är såååå snäll, jag sa ju att jag led med dig. Nu kan väl du lida lite med mig för att jag sitter med långsam uppkoppling. Den är ju som sirap när sonen laddar hem saker samtidigt ju. hihi
Audiatur et altera pars

Va sirap vad är det här är det som socker som är varmt. Tror att det är ännu tjockare än sirap. ha ha

hihi. usch då. Låter riktigt kletigt det där. hihi Jaja, här kommer det forsa fram som en brusande älv i nästa veckai alla fall. hihi
Audiatur et altera pars

Akta dig bara så det inte blir översvämning hemma hos dig. ha ha

usch då. det vill vi inte ha igen. Ingen hitt med källaren full med vatten. lovar..
Audiatur et altera pars

Igen? Har ni haft det en gång? Vad jobbigt.

Japp det har vi haft. Kom ner i källaren en morgon för att vi skulle tända i pannan. Klev ner på källargolvet som vanlig. Då sjönk helt plötsligt golvet under fötterna på en och vattnet bara vällde upp på golvet. Nackdelen med flytande golv som det kallas. Syntes ingenting innan vi klev ner på det. Så jäkla trist. En lördag, när allt är stängt. Sedan sprang vi omkring som idioter och letade vattenläcka. Men hittade ingen. Till slut var jag tvungen att ta paus och ta ut hundarna, då märkte jag att vi hade en fin liten bäck rinnande under vårat staket. Syntes bara lite under snön. Men hela marken var underminerad. Så det var bara att traska in till gubben och säga att man hittat läckan, för vi har en strid bäck på tomten och det är 25 grader kallt ute. hihi
Så det innebar att vi fick ringa 112, och be om hjälp därifrån. Så då kom det folk från komunen 2 bilar, 2 brandbilar, 2 televerketsbilar, 1 från vattenfall och 1 slamsugar bilar. Så det var fullt hemma hos oss då. Javisst ja sedan kom det en grävmaskin oxå. Allt på grund av att det var komunens rör som gått av. De hade tydligen letat efter en läcka i två dagar innan vi upptäckte den i våran källare. Inte kul. Vi hade precis lagt in ett 28mm furugolv i källaren och det hade precis lackats och torkat sista omgången. Brandkillarna grät nästan när de ställde sig med yxan och högg sönder golvet. Försäkringsbolaget var också lite deppade när de hörde vad det var för golv vi hade där nere. Inte det billigaste om man går ut i handeln och köper det nämligen. Jag berättade aldrig att vi fått det gratis genom gubbens jobb och att jag helst hade velat ha laminatgolv. Men jag trixade lite och lyckades till slut få ur mig det till försäkringsmannen som kom och kollade på skadorna. De blev jätte glada över att jag nöjde mig med att få nytt laminatgolv inlagt i stället. Så slutet gott allting gott. men usch vad mycket som blev förstört. Saker man aldrig kan ersätta.
Audiatur et altera pars

Usch det var inte roligt! Vi har som tur är varit förskonade mot sådana olyckor. Tack och lov! Men det kanske beror på att jag är så snäll. himlar med mina blå ögon mot himlen. hi h i

haha Ja självklart beror det på det. hihi
Audiatur et altera pars

Gå och lägg dig nu. Natti natti. Syns i morgon. hihi
Audiatur et altera pars
nu verkar det dock bara vara jag inne… det är väl tyoiskt… lördag drygt 1, då borde väl folk ha td? eller sover alla? jaja jag får väl göra det med.

Ja god natt med dig då. hihi
Jag är ju vaken. Men det verkar som om man är ensam kvar som vanligt. Men jag får sätta mig och skipa på en artikel eller så då.
Audiatur et altera pars
åsa! skumt du är med på min lista, men du stod som offlie när jag var in? skumt!
Hehe, åsa det där har jag också varit med om… 25e december för några år sedan, precis lagt in nytt parkettgolv, vattenburen värme osv i gillestugan (som nu har blivit mitt rum) förut stod datorn där nere bara. Kommer ner på morgonen och golvet är väldigt svampigt att gå på :P Bara att riva ut allt och få tag på grejer, och hur lätt är det på juldagen?! Men i vårat fall berodde det på att det var grundvatten som rann in, har jag för mig… Vi grävde runt huset och la massa dränering iaf och nu har det inte hänt igen :)
Gejsa - Jag vet inte riktigt hur långt det är mellan mig och Linda, faktiskt. ett par mil, kanske :)

Ja det var ju skumt ems, men det var nog fler som trodde jag var offline i går. Av någon anledning syntes jag inte. hihi
Snacka om attvara hemlig av mig. hihi
Audiatur et altera pars

Eve! Jag bara undrade eftersom du ville ha hästar att rida. Hon har ju många som du vet. 
hihi, jo :) Men fem dgaar i veckan är nog bra öfr mig, får ju rida Lykka fler dagar i veckan om jag vill, så jag klarar mig ;)