Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2476 ggr
[penelopa]
0

Vilken sida är bäst

Jag undrar vilken sida som är bäst att annonsera på om man vill efterlysa en häst? Tycker hästnet verkar aktivt men det verkar inte som det finns någon kategori där för efterlysningar. Vad brukar ni använda för sidor?

[penelopa]
0

Äsch skit i det orkar snart inte leta mer,
har ändå en känsla av att nuvarande ägare inte har något större intresse av en gammal ägare. Mina uppgifter finns ju liksom i passet. Har dessutom nått människor (i bloggar) som finns i hästens närhet men ingen respons tillbaks. Tydligen hemligt vad den finns. Det gör så ont. Vill ju veta hur den har det.
                                                                            Gråter
Personligen är jag jättelycklig när mina hästars gamla ägare hör av sig. Jaja alla är vi olika.

Aribigga
0

Jag efterlyste en gammal ponny här och fick svar men det tog typ ett halvår innan någon svarade. :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

lisette
0

#1 det är ju jätteskoj om man får höra något om sina gamla hästar. ett tips är att skriva det i din blogg om du har en sådan. skriv så många saker om hästen som möjligt. smeknamn osv.  annars har du ju blocket, hastfynd, hastannonser.net tror jag den nya heter. sen kan du ju lägga ut på ridsport.ifokus och bukefalos. ;)

#2 men du fick ett svar ivf. tänk att någon gjort sig besväret att bli medlem här för att kontaka dig. tycker det är beundransvärt. =)

Aribigga
0

#3 Men javisst jag är jätteglad!

lurvponnyn.vimeddjur.se