b-ponny säljes
Vad är det för stam?
Stall Bråna
ingen stam alls tyvärr. eller ja, jag vet ju stammen flera led bakåt men den står som okänd i passet.
62,5% island
31,25% shetland
6,25& russ
Finns? Fler bilder? Pris?
gud va söt hur stor förväntas han bli?
Urgullig!! Jag skulle oxå vilja ha lite mer info om din lilla juvel! 
Han bor i Roslagen nu, mellan Norrtälje och Rimbo.
Han har en helbror som är född 2007 som är 125cm i mankhöjd. Så jag räknar med att han landar där eller strax under kanske.
Pris = ge mig ett bud EFTER att ni varit här och kollat på honom. Hem är viktigare än pris men han skickas inte iväg random till vem som helst, jag vill träffa de ev. köparna tillsammans med ponnyn 
Han ser ju jättefin ut!! 
Det är bara att fråga vad ni vill veta om honom! Själv skulle jag kunna skriva en hel bok :)
Han är den typen av ponny som är "för på" istället för skygg. Han vill fram och undersöka allting, precis allting. Det ser jag som positivt. Även saker som han först tycker är läskiga går han själv fram och undersöker efter att han har funderat tre sekunder.
Han har haft täcken på sig utan problem. Så även sele med svanskappa. Han brydde sig inte.
Han är alltid först fram i hagen och vill följa med in i stallet! Han står idag på en privatägd ridskola och han verkar tycka det är roligt när det är liv och rörelse i stallet. Han står och tittar storögt på allting och så fort det kommer fram något barn och gullar med honom så står han helt stilla och "tar emot kel". Haha