Monkey-kickoff - spel
Haha hittade ännu ett beroende framkallande spel på Miniclip, Moneky Kickoff. Rekord hittills är 3756 "monekymeters".
Tänkte bara dela med mig av det ifall det är nån annan som har lika trist som jag. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#0, fattade inte det första gången kom det jätte långt men då fattade jag inte riktigt vad som hände 8-P sen de andra ggr kom bollen knappt ngnstans..
#1, det va värdelöst ! btw, jag seeer mig xD
#1 Joo jag tycker det är superkul ju x) Fast jag har lite störd smak vad gäller spel och sånt också.. Kan sitta i timmar med typ jättetråkiga spel och komma på först 5 dagar senare att det är jättetråkigt.
Slo - Det är dina 12 djävulshorn som visar sig. ;)
Har fått 3139 på Monkey Kick Off hittills.. Värst kul var det inte, men jag ger mig inte förrän jag kommit till "Monkey Village"..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
3727.. Irriterande. Dumma Attlid, inte lura in mig på såna här spel. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#5 Lol ;) Jag är dum jag.
Nytt rekord på 3956. ^^
4708 här. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ett annat spel.. Kanske inte för känsliga..;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, måste nästan vara så ;) Fick typ 12 poäng ifrån monkey village… Hände det något om man kom in där? :P
Alex, 1265 på kitten cannon hittils… ;)
Men slo ge dig. :P Jag har bara fått 983 på Kitten cannon..:( Och neej, det hände ingenting när man kom in i Monkey Village. Jättebesviken blev jag. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det hände inget när man kom över 1000 poäng heller :(

Har ni inte spelat det, spank the monkey? Sjukt kul! Man ska spanka en apa så den flyyyyger iväg så kommer sån rolig musik iom man klarat långt. ;) hahahaha.

#13 det är riktigt riktigt roligt!!! =)

#14# HAha ja. :D