Tävling =)
=) Nyss var jag på en tävling. Men vi var bara där 1½timme för mamma ska jobba idag, tyvärr, jag skulle vilja vara där längre!
Med vi såg ca 10(?) ekipage. Två trillade av, ochså var det några hästar som vägrade o rev o.s.v Och när den ena trillade av hästen såg det ut som om hon bröt nacken! Hon gjorde en volt, coolt!

Herregud vad var det för tävling med så många dåliga ekipage?
är det coolt om ngn kanske bröt nacken?
/Elin

elin: Nej det är inte coolt att nån nästan bröt nacken.
gejsa: Jag vet inte..dom flesta var bra. Det var ca 3hästar som vägrade.
En av dom hästarna som vägrade var en fjording. Altså den var jättefet den orkade knappt galoppera. Den vägrade 3 gånger på samma hinder. Den tyckte väl det var för högt.(det är inget fel på fjordingar)
Alexandra13:
En av dom hästarna som vägrade var en fjording. Altså den var jättefet den orkade knappt galoppera. Den vägrade 3 gånger på samma hinder. Den tyckte väl det var för högt.(det är inget fel på fjordingar)
NÄ JUST DET, DET ÄR INGETFELPÅFJORDINGAR!!!!!!!!!!!!!!!
detta är jag på min fjording som hoppar. Och han hoppar högre och bättre idag än vad han gjort innan !

eh..har du Problem eller?
#4 Hon sa ju precis samma sak. "det är inget fel på fjordingar" skrev hon ju i slutet. Det är väl induviduellt hur bra fjordingar hoppar, endel hoppar högt och snabbt, andra inte. Fjordingar ÄR inte den bästa rasen på hoppning, den är inte framavlad för att hoppa över hinder. Dock finns det fjordingar som hoppar mycket mycket bra.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#6. Jag vet. Men det är typ alltid fjordingar som nämts om det inte gått bra för dem. Har det gått bra., ja inte har jag sett någon nämna det. Det är ju det där med Calle jag är så irriterad på (min tråd du vet ) Sen vet du hur mitt humör är med..
#5. ingen kommentar på det tack

ja men det är inte så roligt när nån skriver fullt med utropstecken, det verkar som att jag sakt att det är fel på fjordingar. 1,2 eller 3 utropstecken kanske skulle räcka
#4 Du kan ju testa dra hästen lite mindre i munnen över hindret…
#9. Jo jag vet. Men jag hade inte hoppat på ett tag. Började där innan jilen. hade ingensköt häst så hoppningen va jag inte så bra på då. Men jag msået fortfarande tänka på min eftergift ibland (: Tack i alla fall (:
#8. Förlåt. Men på en annan råd så hackar de ner fullständigt på mig. Gejsa tror att jga bråkar med min fjording m.m Blir så trött sen vet jag inte hur man rederar tråden …