Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 765 ggr
Peppe
0

Ev provrida

www.ostragard.com

första d-ponnyn, Hexa. Ska ev provrida henne. Vad säger ni om henne? Spec du snuttan. har sett mycket finare bilder på henne, kan itne förstå varför dom lägger ut så dåliga…

BTW, visste inte vilken kategori de skulle va så tog allmänt..

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Anna
0

Enligt mig ser hon fin ut, nu är jag ju verkligen ingen expert men hennes beskrivning låter ju också trevlig! Lycka till.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Peppe
0

känner för övrigt ägaren ganska bra så har fått lite backstageinfo så att säga tidigare. mycket speciell häst

bubbelbubbel
0

hon ser mycket fin ut enligt mig :)

LinaN
0

hon ser ju ok ut, det jag inte tycker om är j uat thon går väldigt tungt på fram och bakom lodplanet, hon hade mått gott av att åg litet ovan lodplanet så att lodplanet kommer i mungipan på henne istället om du förstår hur jg menar… nu har hon ju nosborrarna i lodlinjen.

Fint klokt huvud och milda ögon. Tror hon har ett bra psyke bara av att titta på hennes uttryck.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Peppe
0

#4 just det jag reagerade på. hemska bilder

E_hjo
0

Så söööt   =)

gejsa
0

Såg ju fin ut. Men vad kan priset vara då? Vanessa längst ner så ju jätteläcker ut med sina färger. Men hon var redan såld.

Due-Boje
0

Hejsan! det är är en jättefin ponny, av bilderna att döma. En bra typ, den ser ut att trivas med arbetet (munnen är stängd, svansen stilla, fin form på de flesta-ibland lite väl låg och bakom lodplanet) Jag tycker du ska passa på att provrida ponny Nr 3 också när du ändå är där, den gillar jag ;)

[louise80]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ser käck och trevlig ut men själv tyckte jag bäst om skimmeln men den är ju rätt ung…..

bubbelbubbel
0

JAHAA ! stallet låg i rydaholm, det är inte långt dit, kanske två mil :)

Peppe
0

jag har varit i stallet 3 ggr innan och jobbat så jag känner charlotte mycket väl och har redan ridit några av hästarna som finns inne nu :)

#7 kan upplysa dej om att Vanessa är en riktig Märr!!! höll på å bli tokig när hon gick igenom staketet 3 ggr samma kväll för att hon tjurade mot de andra stona i höstas när dom skulle ut, kolsvart va det ute. inte kul att laga staketet 3 ggr i rad! lite speciell i ridningen, men kommer man överens med henne så är hon en pärla :)

#8 ja jag funderar på att rida honom med när jag ändå är där, men han är inte tävlad nåt och jag vill ha en som gått LA hopp felfritt, helst med placering/vinst.

#9 ja hon är oxå väldigt fin, men som du säger, ung. :( sen finns ju en liiten risk att hon växer över.

Peppe
0

puttis

Nicey_och_Smulan
0

#4 Skulle du vilja utveckla det…jag förstod inte riktigt och jag vill lära mig :)

Nicey_och_Smulan
0

Måste bara säga att jag föll pladask för Oh, so Delicious…vad tråkigt att hon har spatt i ena bakbenet :(

Peppe
0

#14 mm Delli blev väldigt underlig i höstas.  Innan i sommras var hon hur gó som helst men sen på hösten blev hon jättelustig (pälssättningen?). man kunde inte ta i henne utan att hon pep. för övrigt min kusin som hoppar henne på bilderna

Loa-bg
0

Ser trevlig ut :) Skulle gärna vilja se hela hästen utan ngt på.

Jag gillar skimmel under henne, typisk "Loa-ponny". Fast den är väldigt ung.

Thorsson
0

Peppe: Hon är vättefin (: Jag skulle vilja ha Ricky Men vadå gå för att råna en bank innan Hon kanske va något för iúng, men aja. Hon låter, bra och fin. Skulle vilja ha en känslighäst som är lite lättare. Felicia ärkänslig för skänkeln men det kan kännan som om man försöker stoppa 500 tons häst med ett betongblock i munne. Snakca om att få arbeta för att få henne att stanna !!=D det var inget fel på

Thorsson
0

Peppe: Hon är vättefin (: Jag skulle vilja ha Ricky Men vadå gå för att råna en bank innan Hon kanske va något för iúng, men aja. Hon låter, bra och fin. Skulle vilja ha en känslighäst som är lite lättare. Felicia ärkänslig för skänkeln men det kan kännan som om man försöker stoppa 500 tons häst med ett betongblock i munne. Snakca om att få arbeta för att få henne att stanna !!=D det var inget fel på Oh, so Delicious heller (A)

Jill_Niss
0

Jag tyckte om Ben (Bengan) såg jättefin ut!

Peppe
0

#19 Bengan Gråter min underbara älskling. han skulle flyttat hem till mej över julen om vi haft stallplats. charlotte är väldigt noga med vart han hamnar (som du kanske läste) och hon ville att jag skulle ta honom, och jag ville det ännu mer men har man ingen stanns att göra av honom så är det inte så lätt…sååå speciell ponny asså! vill alltid göra sitt bästa, dock är han hopplöst felriden som ni ser på bilderna. han är stenhård i munnen, har inte lärt sej att gå undan för skänkel ordentligt, tappar bogarna och är allmänt vinglig. uppepå det så är han Het, men hur underbar som helst. det är verkigen skillnad på honom efter varje ridpass. jag vet dock inte hur han är nu, jag red honom senast v 44, de e ju ett tag sen..

Peppe
0

lägger in en bild till bara för att han är så söt…