Ja. Min häst (född 95) har haft två ägare innan mig. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
En hans uppfödare ^^
lurvponnyn.vimeddjur.se
En, uppfödaren…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Uppfödaren och en innan mig, Född 2005.

Endast jag…

3 stycken vad jag vet. Uppfödaren på Irland, dem som importerade henne, dem som köpte henne från importörerna ochs edan jag. Vet inte om hon haft fler ägare än uppfödaren på Irland men tror inte det.
Min häst är importerad från Island, född 1997, och där har han haft två, uppfödaren och en annan. Sedan kan kom till Sverige 2005 har han haft två till innan mig.

Japp, vet jag inte, han kom till ridskolan som 6 åring och sedan köpte vi honom som 16 åring när han skulle pensioneras från ridskole livet. Men innan han kom till ridskolan har jag ingen aning vart han varit eller hos vem.
Brimad har ägts utav uppfödaren samt en annan ägare innan han kom till mig :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Alla våra hästar har vi köpt direkt från uppfödaren, utom två. Den ena har vi fött upp själva och den andra har haft en ägare förrutom uppfödaren.
De flesta hästar som vi har/haft är antingen köpta från uppfödaren eller uppfödda hos oss. Vi har några uppfödningar som varit sålda till flera, men har lyckats hålla räkningen i.af!
Den enda jga kan komma på på rak arm som jag ingen av oss visste särskillt mycket om var min älskade "första häst" som jag kunde rida med själv på i skogen med de andra osv. Det var ett russ som vi fick för slaktpeng då han haft fång och annars skulle avlivats. Då visste vi inget om hästen, vi hämtade honom bara så fort vi kunde!
Hakuna matata!

Uppfödaren och den innan mig..tror jag ;)
Mvh Johanna, http://finanora.blogg.se
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

min har haft två innan mig(uppfödaren och en till). han är född 99. den tidigare köpte honom som ettåring, alltså år 2000, och jag tog honom på foder 06 och sen köpte honom 2010.
Min häst har totalt (med uppfödare) haft 4 ägare innan mej.
Han är född 1995
Så han har flyttat gasnka mycket :/ men han har stått hos mej i 1½ år nu och längre ska det bli! :D
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
På alla mina hästar är jag ägare nr 3 inkl uppfödare.
Nuvarande häst ägare nr 2.
Men det som gör ondast i mig är min förra ponny som jag hade i 8 år. Jag var ägare 4 och nu är hon redan inne på nr 6 och dessutom några fodervärdar 15 år gammal. Är inte det att kalla vandringspokal?

Bara uppfödaren
Av mina 14 hästar är hälften födda här.
Resten är lite varierande - en är köpt av uppfödaren, fyra har haft en ägaren mellan mig och uppfödaren, de två kvarvarande vet jag faktiskt inte - de är 20 resp 23 år och jag tror att jag är ägare nummer 4 på båda två men vet inte säkert vad som hänt i deras ungdom.

Jackie har haft 3 ägare innanmig (uppfödaren är med räknad) Född 1997 varmblodig travare :)
Sampdoria är enligt f.d ägaren född i Irland flyttad till danmark strax därefter och sedan kom hon till sverige och han köpte henne som föl sedan köpte jag henne. Född 2001 varmblodig travare. Men enligt Travsport.se finns modern i Danmark sen 1995 så jag är inte säker men det är två ägare iaf innan mig :)
Oskar har haft uppfödaren och en till ägare innan mig han är född 1991 och är en shetlandsponny :)
Min första häst hade haft 6 ägare före mig min nuvarande häst 2 st uppfödaren på island inräknad

Ingen aning :(
Jag vet två innan mig men det kan vara fler än så, då jag inte vet något om min ponny.
Uppfödaren, kvinnan innan mig å så jag (vad jag vet om iallafall).. fast han var ute på foder en gång innan mig åxå.. om ni vill räkna de som ägare..(?)
född 2001
Min häst har haft en ägare innan, uppfödaren.
Han har varit travhäst, blivit uppfödd av en amatörtränare som sedan också tränade honom. Han har alltid bott hod honom alltså.
Känns jättebra då jag kan få reda på allt om honom, sett kort på honom som föl och unghäst och sånt. Vet dessutom att han alltid har haft det bra i sitt liv, vilket gör att han är trygg i sig själv och mår och alltid mått bra.
Köpte honom av uppfödaren som fölunge så 1 bara..
Crow har nog bara haft en, ev. 2. Travhäst, 5 år när jag köpte honom och ostartad/otränad… gissar att förre ägaren köpte honom som unghäst av uppfödare, eller födde upp honom själv..
Gissar att Solon haft 1 ägare, nämligen den som importerade honom och de andra från island och sen lät dem svälta så att det bara blev skinn och ben kvar.. ev. har han haft uppfödaren + den som importerade. Men han var bara 1,5 år så mer kan det knappast ha varit..
Som ni märker vet jag inte exakt, men det är vad jag tror iaf.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Polgara- köpt av uppfödaren, Dirka- köpt av uppfödaren, Molle- 3 ägare innan mig, Sam- 4 ägare innan mig, Celika är jag lite osäker på men minst 3, Nowa är född hos mig, Simbalina är oxå född hos mig o så Lasse, där har jag spårat iaf 6 ägare innan jag beslagtog honom.
Får (tyvärr) mejl lite här och där ifrån tjejer som ägt Rappe.
Förstår inte hur en sån underbar häst har fått flytta runt så som han har gjort. :/
Han föddes på Gotland iaf där han tränades till trav - Köptes sedan av en bekant till mig - Såldes sen vidare till en tjej i Göteborg som inte kunde ha honom kvar pga. flytt till Norge. - Han såldes då till tjejen som hade honom innan jag och mamma köpte honom.
Så.. 4 ägare innan mig. Han hade då gått 4 år som ridhäst när jag köpte honom.

Uppfödaren och en annan som också föder upp russ. Jag köpte honom som ettåring (född 2004).
Skynda långsamt så går det fortare.
Hmm, min har först bott hos uppföderan Chia Ginzell, sen såldes hon till Ridskola (…) , sen till en annan tjej, sen en till tjej, och nu bor hon hos mig sen 1 år tillbaka. Har missat någon, det vet ajg..
Alltså 5 ägare :(
liebe kann manchmal sehr weh tun

3 födda på gården 1 köpt av uppfödaren, jag har kolla på mina 
Min ponny har haft 2 ägare innan mig och flyttat 4 gånger (: Han kommer ursprungligen från tyskland men kunde inte behållas som hingst, så såldes till en svensk kvinna med hans bror som skogsmullekörning med ridning då och då. Sen testades han att ha på handikappridning där hans bror stannade men jag köpte honom, så flyttade jag honom till ridskolan där jag gick, men nu i vinter flyttade vi honom till ett stall som linte ligger 1,5mil bort, utan 20 min gångavstånd (: Född 1993, flyttade till sverige 1996/1997(?) och testades på handikappridningen vintern 09/10 och köptes av mig maj -10 och flyttades nu senast i ungefär mitten av december. (:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Nej jag har ingen aning. Minst tre iallafall, troligtvis fler! :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Min häst har haft fyra ägare (inkl. mig och uppfödare) men eftersom han har gått på travet har ju själva ägaren inte alltid så stor betydelse. Han har varit först hos uppfödaren sedan tre olika travtränare och två ägare som ridhäst (varav den ena är jag).
Jag hoppas absolut att jag aldrig ska behöva sälja honom, han har åkt runt tillräckligt mycket tycker jag!

Mina 3 shettisar som är mina egna har vi själv fött upp så bara 1 och det är jag. :)
hästen är född -04, har haft 4 eller 5 ägare innan mig :S
ambra har haft 3 (ink uppfödaren) innan mig
Håjt har haft 2 st (ink uppfödaren) innan mig :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Mitt sto f -03 köpte jag av uppfödaren. Min valack f -97 har haft 2 ägare (inkl. uppfödaren) innan jag köpte honom.

Min hingst har haft 1 innan mig född -08. Ena stoet 1 innan migfödd -05 den andra 2 innan mig född-03.
Alla våra är antingen egna uppfödningar ( 0 ägare innan) eller 1 ägare innan, dvs uppfödaren till hästen.
En, uppfödaren , dock är jag endast fodervärd så om jag köper hästen sedan blir jag 3dje
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
En vän till mig köpte ett sto för att ha i avel i höstas. Hon va född -94 och har haft 11 stycken ägare! Stackars häst.
Ja, den ena köpte jag direkt från uppfödaren, så en ägare innan. Den andra har jag fött upp själv, så hon har bara haft mig som ägare. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Uppfödaren och jag. Köptes som 1 åring.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Pajas har haft kanske 4-5 stycken om man räknar med uppfödaren. två av dessa har varit ridskolor… han är född 83. sen är det Wilma. hon har bara haft en innan och det är uppfödaren =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3