Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 387 ggr
LinaN
0

Nya selen!

Idag fick jag Harrys nya sele, svart som natten med mässingspännen o helt splajsans nytt! Luktade underbart gottis! Imorrn ska vi prova den och så ska vi ju självklart ta bilder på honom o lägga upp :D

Tränset är bautajättesuperstort. Köpte selen i strl XF, i framänden kommer han växa in i det jättefint, värre kan det nog vara med svansremmen, den är minst sagt lång….

Får ev göra några nya hål i selen så jag akn dra åt den. Den är så jättefin! *lycklig*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lisette
0

med tanke på att han kommer att växa en bra bit till så ska du nog vara glad att allt är stort… :D

glöm inte bilderna lina! =(

LinaN
0

Nejdå! Sambon får komma hem från jobbet först. han slutar 15.00 sen ska vi ut till harry, mocka, rykta av honom litet snabbt och sedan prova selen, klämma några foton och sedan klä av honom, ut emd honom i hagen igen och sen ska vi på vernissage i ljungskile.

Så bilderna kommer sent ikväll eller imorrn förmiddag. Jag ahr svårt o lägga upp bilderna innan jg tagit dom Lisettan :D

LinaN
0

Här kommer bilderna!

harryharryliten.jpg 

harruharruliten.jpg

harryharryrumpa.jpg

Den är litet stor :D

Ska sätta i litet flera hål i selen, den vart jäkligt snygg, speciellt med det bruna på bröstan!

LinaN
0

Den är spännd på innersta hålen på allt. men så är den ju i Xtra Full.

Anna
0

Oj vad fin den var! Passar honom bra. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Thorsson
0

Jättesnyggt (:

LinaN
0

han är så snygg i svart o mässing, men det bruna på bröstan gjorde sig jäkligt fint till hans färg :D

__iE
0

nice nice :)