Men var är Åsa?
Vart har pratsjuka Åsa tagit vägen i dag då?
Ligger du och sover NU? *asg*

Undrade precis samma sak 

Du också? Ja, hon verkar ju nästan alltid vara här annars. 

Kompledigt 

Kanske de…men ibland verkar det som att hon bor framför datorn 

Va fasen är du här också Kiara? Såg inte att du var här inte nu heller för den delen. Ser ut som om du var utloggad här. Lustigt!

Det är knepigt ibland är jag inloggad men ibland så står jag som utloggad
tack för att du har mig som favorit

Ha, ha det var så lite så. Trodde du inte det kanske?
Klart att jag har dig som favvis. Så mycket som vi snackar och diskuterar så nästan tangenterna blir glödheta ibland. *skrattar*

Det är kul att tissla och tassla med tangenterna
jag har dig som favvis

Vad kul!
Nåja, nu ska jag gå och se på Tv ha det så kul. Vi ses säkert här i morgon. natti natti

Det är natti natti för mig med ska upp klockan 5 i morgon, vi ses då
det blir nog inte förrän klockan 7 som jag startar datorn
bara jag som är en nattuggla?

#11 här är en till 

Hej allihopa. Vad roligt att ni saknat mig idag. Känner mig nästan lite rörd. hihi
Allvarligt talat har jag inte sovit. Jag har haft dataproblem. Helt plötsligt bestämde sig min dator för att jag inte hade tillgång till internet. Varken internet leverantörens suport eller fader vår har hjälpt idag. Men med en envis gubbes hjälp så fungerar det igen.
Abstinensen har varit svår. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

åsa, datorn tyckte du varit online för mkt.. den var trött på allt hästprat…

Ha, ha du är rolig slo! Undrade om du hade tagit ett foto på Åsa någon gång sovandes. 
Åsa! Det var alltså därför du inte var här. Förstår att du måste haft det jobbigt att inte få komma ut hit va?
Klart vi saknar dig du som alltid är här nästan. hi hi

det var oerhört trist att inte kunna vara här.
Audiatur et altera pars
Jag kan gå ut och ta kort på Åsa vilken dag som helst… Fast det är nog inte den Åsa ni tror :P

Nää då blir det ju svårt..
-Såg kort på henne med sin dotter och tänk hon såg ut just som jag fantiserat ihop..oj då det lät lite "dörty"!!Ha ha

#18 Ja du behöver ju bara ta ett kort hemma vid så har du ett kort på Åsa

#19 Hmm, hur ska jag ta det då? Ser jag helt tokig ut hihi
Audiatur et altera pars
Kiara, precis vad jag menade :P Hur tror du annars jag kom och tänka på det ;)

Förstår att det är trist att inte kunna komma ut hit. Jag har ju likadant. Eftersom min telefon är borta i bland. Ja, inte själva telefonen utan signalen. hi hi
Sedan får jag bara inte vara ute såååå länge som jag vill. Har ju varje månad varit ute mer än jag ska eg. Betalar på Spray för 50 timmar imånaden. Det blir oftast 70-75 timmar ju.