Ifokus begravning ;P
Eftersom iFokus verkar har stendött så håller vi här begravning.. Känn er välkomna.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tack…
Ska jag springa å ta på mig svarta kläder???
Jaa.. Det är väl mest passande kanske..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag kommer.. Men var är det?
Hum.. Här kankse?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Är här med en ros som ska läggas på kistan…

Usch vad ni är otäcka.
äääh, ingen begravning här inte, vi har ett index på 27921 för tillfället, över 500 är toppen!!! :)
Jamen nu verkade det ju faktiskt vakna lite till liv. Kanska ska blåsa av begravningen för tillfället då..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

amen för fanken alex, ag fick hjärtat i halsgropen. det där var ingen snäll rubrik. =(

Vad menar du bubbel index? Menar du inlägg per månad på alla medlemmar eller vad?
Förlåt Lisette, inte meningen att skrämmas..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sådär.. Lite bättre nu kankse? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
gejsa, aktivitetsindex, aktiveten här inne.

Ja, är det inlägg på en månad som är så mycket eller?
nä, det är beräknat på artiklar, inlägg och kommentarer under två veckor..

Shit, det är ju jättemycket på bara två veckor.

tack alex! *kramar* ;)
#16 det är olika färger med. brukar vara grönt, men ofta när det är hett i någon tråd så går indexen upp över 25' och blir svart. nu när man loggar in så får man hjärtat i halsgropen och undrar vem det nu är som bråkar… ;) eller ja, jag får det ivarjefall..

Ha, ha synd att inte vi kan se sånt.

du hade oxå fått hjärtsnörp gejsa… ;)
Eller också är det vi dumma ungar som inte har nåt bättre för oss än att tjaffsa om meningslösa saker vi knappt förstår själva..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Varför känner jag igen mig..? XD
Hahaha nää, du ska inte ta åt dig.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha, tur för, mig jag som inte behöver byta om , år alltid i svarta kläder xD
Haha, här ska inte begravas nåt alls… För det är vååår i Gööötebooorg xD
slo, har du alla hästar hemma ? ;)
Begravning?! 
Vad har jag nu missat? 
/ Sara & Casper
inget ;) det är bara alex som tyckte dt var så dött här igår…:P
#26 Ehh… Jag har förhoppningsvis inga hästar alls hemma :P
slo, HAHAH. är alla hjärceller kompisar då ? ;)
eller bråkar dom två grå ?
Jamen det bara stendog.. Hela iFokus. :P Först så var det jätteaktivt, man hann knappt med att gå igenom de olika sajterna.. Och så sen så går man varv efter varv utan att det hänt nåt på en enda sida.. Bara sådär helt plötsligt utan förvarning.. Blev stendött.
Fast sen lekte det Jesus och återuppstod. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
*POFF* och inuti grottan var det tomt.
näää, jag klarar inte dethär, jag har ju kolik !
Jaa precis.. Det vart liksom POFF *borta*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#30 Nja, dom två grå gömmer sig bakom den där stora, läskiga klumpen ;)
ahaa, sover dom ? ;)
Jag tror det :P
jag förstår dom…
Jag med… Har varit en låång dag ;)
ja precis. det har ju det. en seg dag.
Njae, inte så seg… Rolig :) Bland annat har jag kört runt i gbg med syrran, hon blir alltid så hysterisk då :P
haha, varför ? :)
Och jag har bråkat med hästen så jag är trött som satan och har ont i nacken.. -_- Lär ha ont på fler ställen imorgon..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
det är bäst du sover nu alex…
Eeeh… Jag har ingen aning
Men kan det ha att göra med att jag kör skåpbil? = 0 sikt bakåt, ingen aning om vart jag ska, eller vilken fil jag ska hålla mig till… Så det brukar gå som det gör :D
haha, hahaha, åååh nej så hemskt !
#43 Varför det? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Oj, glömde säga att hon hittar i stan… Så hon skäller, gnäller och sliter sitt hår när det vill sig riktigt illa ;)
slo, för att hon hade bråkat med hästen och hade ont. då kanske man måste sova..:P och hon var trött med. då är sömn bästa medocinen som pippi hade sagt..
haha, jag hittar inte i gbg, inte ens med fötterna, så jag+bil=inte bra, när jag och min svärmor skulle upp till gbg förra året så skämtade jag och sa att alla skyltar kommer peka på oslo, mycket riktigt, jag missade en avfart och alla skyltar----> OSLO, hjälp, ringde mamma så hon fick guida mig med en enirokarta.
gick kalasbra :D
Men jag kan sova imorgon..;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jaa, det är helt sant.
OM jag skulle gått till jobbet imorron, så skulle jag gått upp om fem timmar. men så är inte fallet…
känner mig lite taskig, för jag behövs på jobbet nu, det är kaos, men jag tänkte ta en dag till och vila min mage…..
Japp, det är skitkul… Kör man vilse EN gång så nog *** hamnar man på E20 mot Oslo :D
Bubbel, jag menade dock min syster när jag skrev #47… Så vad du försöker förklara förstår jag inte riktigt :)
Det tycker jag du gör rätt i. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
HAHA, jag är ju SÅ DUM !
joo, det är så slo, att jag försöker förklara för dig varför alex skulle gå och lägga sig, men nu ser jag att det var alex som frågade mig varöfr hon skulle lägga sig, men jag tittade fel och trodde det var du…:P
alla vägar bär till oslo….
Hihi, det verkar vara du som borde gå och lägga dig istället… ;)
mm….det gör ju det.
Alldeles för mycket coca cola har det blivit idag…märker jag.
kanske borde sova…
Urk! Jag har inte druckigt läsk på jag vet inte hur länge… Sålänge det inte späds med lite alkohol, då går det ner lättare :)
uuuh, läsk och sprit, nej tack. sprit nej tack i allmänhet, klarar inte av det längre. får bara bad pictures…
Smaken är som baken… ;)
Jag håller med slo..
Fast jag klarar ju ren läsk också.. Men utspädd föredras. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det som föredras framför allt annat är när bubblet finns i en gulbrun vätska tillsammans med bland annat malt och humle 
jag har en närstående till mig som tar lite för mycket av det goda, vilket har gjort mig lite….neggo.
jag drack innan jag med, men nu så smakar det lixom…som han luktar. och jag klarar inte det.
#60 Mmmm…..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jo, jag har förstått det av tidigare inlägg… Och jag håller till viss del med, hade faktiskt en period på några år då jag inte kunde lukta på en alkoholfri cider ens, men det har gått över :)
jag var jättesugen på cider som jag hade i kylskåpet för nått tag sen. öppnade en när jag lagade mat på fredagkvällen, drack två klunkar och hällde ut. fy attan. visserligen var det nån konstig smak, men det smakade bara illa..
och resten av dom ligger fortfarande kvar, billiga besök på systemet jag gör, köper lite cider som ligger där i ett halvår. haha, dessa är nog från nyår…:P
Snyggt :) Mitt systembolag med hemkörning sitter bakom galler i ett år… Gillar inte att sponsra staten så fort jag vill ha nåt, men ibland får man väl ställa upp :P
På tal om ingenting… Reklamannonserna är ju en snygg kombination: BeGrav-begravningsärenden och någon kodak "20 bilder gratis" framkallningsgrej ;)
Va? Det där förstog jag ingenting av.. *blond*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vilket av det?
Det sista.. Reklamgrejen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tyckte det var lite kul att dom gör reklam för en begravningsbyrå och fotoframkallning i en tråd som började med begravning, fortsatte med aktivitetsindex, brist på hjärnceller, kasst lokalsinne och slutar med spritbruk… :P
Haha okej. ^^ Fast.. Jag ser ingen sån reklam..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
*hrmpff* jag skulle visa er en bild jag målade av från en teckning jag fick av min syster, men det funkar ju iiiinte…=/
nu ska jag nana.
Varför inte? :( Fel format?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vaa, ser du inte reklamen som e precis ovanför där man skriver? Hur har du gjort dej av med den? :P
jag kan ju göra såhär…
först målade jag av den i paint, men sen slog det min trötta hjärna, jag kan ju ta kort.
detta är en teckning av min syster, när hon var liten..:)
Jo.. "Tidbokning för småföretag" står det där. :P
Sen så den där högst upp på sidan står det "Fotovideo Mer kunskap. Bättre bilder"
Och den under första inlägget står det "Ullergård's" på. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Oh, vad söt! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jahapp… :P
Bubbel, snygg bild :D Ser ut som en lama :)
visst är den ? haha, hon kommer slå ihjäl mig om hon får nys på detta, hon är 14 nu och då är livet inte enkelt..:P
lama ! haha, det är ju en häst, det ser väl alla ! :P
Alpacka. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha, NU godnatt.
Haha, hälsa henne att laman Ralf var söt, jag tog mig till och med friheten att döpa henne :)
Förresten, när hon blir lite äldre kan du väl ge henne mitt nr? ;)
Alpacka och lama är väl samma sak…? ^^
Näpp inte exakt. ;) Nästan.. Men ändå inte.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hehe, jag kan hälsa henne det ja.
det andra, det får vi ta då. :P
Tack bubbel :)
Alex, vad är skillnaderna då?! Vavava? :P
Laman är större och används som lastdjur, alpackan används som ullproducent. ;) Hah!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmm… Skit också :P
Nåväl, kan väl säkert vara nyttigt nån gång… Ska bannemej ha en lama som lastdjur när jag ska resa nånstans, nångång :D
Hahaha passa dig bara, de spottar. ;) Inte mysigt.. Det är maginnehåll de spottar upp, alltså typ som att de spyr. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmm… Dom går väl att uppfostra? Sålänge det är valackar då :)
Haha ^^ Jag vet inte.. Känner de sig hotade så spottar dem. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det var värst vad du kan mycket om dom dära… Tror du också får följa med på samma resa ;)
Kan man rida på dom förresten?! :P
Haha visst. ^^
Du får väl testa.. Jag har ridit på en hund, så varför inte? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmm… Jag vill nog inte veta vad mer du har ridit på 
Hahaha helt säker? Jag kan räkna upp en hel del..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mmm, det var precis det jag var rädd för att du kunde :P
Tss. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nej nej, här läggs inget ner…:)
alx, varför har du ridit på en hund?? ;P
Jag var liten.. Kanske tre år eller nåt.. Och så tror jag det var på midsommar eller nåt, som vi var hos några som hade en hund.. Typ labbe eller flat tror jag.. Och jaa, jag tyckte väl att jag borde kunna rida på honom..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha, så det började så tidigt, din fascination för att rida på små djur….:P
Haha japp. ;) Åsna har jag faktiskt ridit på också! Och kamel, men det är inte lika kul för det är det så många som har gjort..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
oink oink ! :D
Haha nej gris har jag aldrig ridit på faktiskt.. Men det kanske man skulle pröva nån gång..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
iooh ioooh…:)
gris kanske är jätteroligt, fast vi är nog förstora för att prova…illa.
jag har ridit på elefant en gång, det var nog kul, jag minns inte, haha
Äh, vi får hitta stora grisar. ;) Ja elefant kan nog vara spännande! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Slo!! Du typ bor i göteborg elr hur? Jag ska dit i Juli på preir (staaavn) pressure konsert/festival elr va man ska kalla den :P Kul va? 8P

#108 Piere pressure…
Thank you xD
#108 Aldrig hört talas om… :P Men ja, jag bor utanför göteborg :)
haha nice då xD