Övrigt blir Off Topic
kategorin övrigt har nu blivit Off Topic.
vi tänkte att det kanske kan göra det lite enklare att veta var man ska lägga trådarna som inte handlar om hästar.
så nu finns, ville bara skriva av mig, och Off Topic, som kategorier som inte har med hästar att göra.
ridtävlingar och tävlingsresultat har blivit en ihopsatt kategori, istället för att ha tävlingar i en, och resultar i en annan.
utrustning och prylar är också ihopsatt nu.
:)
Oh, bra. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kan man inte köra ihop dom?
vi vill ha dom separat för att den ena ska vara för att man just vill skriva av sig om saker som har hänt om man är glad, ledsen, arg…

#2 "jag ville bara skriva av mig" är en kategori där allt som har med känslor att göra ska vara. om det har hänt något jobbigt, roligt, ngt man vill dela med sig av etc ska finnas.
Har faktiskt tänkt föreslå just det med namnet Off Topic. Vad bra att ni fixade det :) Blir bättre tror jag. Enklare om inte annat. Islandshästar och ridtravare då, hamnar de i kategorin raser eller inte? ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
island går ihop med raser, och ridtravare får stanna, förklaring finns i upprensningstråden.
#4 Men om t ex det har hänt nåt hemskt med nån pålle och man gråter å så, får man inte lägga den i Ville bara skriva av mig då? För det vill jag göra ibland :D

jo men det är väl något som är jobbigt ida? det är klart du får lägga den där då… :D
Najs Lisette :D
Har märkt att varje gång jag ska skriva ditt namn blir det typ Lisetter, Liseet, Lisset o en massa konstigt fjant = / :P

jag reagerar itne på det ändå. blir kallad så mycket olika. den enda gng jag hajar till är när ngn kallar mig lissan.
hehe, ok, det blir så när jag skriver, mina små fingrara vill inte lyda ^^
ooh. Varför då?

min lärare i 2an o 3an började kalla mig lissan, sedan gjorde folk det upp till 6an (de som gick med mig när jag var 8-9 gör det fortfarande). men ingen annan känner till det smeknamnet, därför jag reagerar…

sååå tillbaka till ämnet.
nu har jag ändrat om bland kategorierna. nu finner ni att det finns siffror framför kategorin. längst ner har ni de kategorier som är offtopic.
hoppas det är lite klarare.
bubbel har varit duktig och flyttat trådar ikväll. kvar är den delen som heter efterlysningar, de kommer att hamna i annonstorget. sedan försvinner den kategorin.
nu tänker jag sova ivarjefall…
aaah, bra med siffror. :)

haha sitter du där nu igen?
nej godnatt från mig.
bara lite. på johans dator, måste kolla så den funkar nu när han bytt ut moderkortet och processorn…
Okaay ^^

Braa tycker jag! :)
nu är efterlysningar borta, och har slagits ihop med annonstorget….