intresse-klubben antecknar
Haha, ännu en hemsk ego-tråd om mig 
Jag gissar på att flera är rätt trötta på det, men men…
Gick inte så bra på kör-teori-provet, hade två fel mer än vad man ska ha den här gången :p Otroligt nog hade jag igen inga fel på om bilen och annat tråkigt, utan på vägskyltar å sånt som ju borde vara lätt.. Och nu är det jätte svårt att få tider till ett tredje prov, blä. Haha, undrar hur många gånger jag kommer behöva göra det innan det blir rätt
Och jag har faktiskt en bild på mig nu!
Ser inte särskilt tjusig ut efter att ha varit ute i stallet å sitter å tuggar på nått, haha. Är pappas volvo-nått som han har som bil till jobbet.
Är min far som tog bilden.

nämen ! en bild på snuttan ! :)
trevligt å se dig !
jag gillar russaraben, han är söt.
jo, det jag skulle säga var det att alla skyltar är gärna väldigt förvirrande, det är inget ovanligt, jag tror jag har glömt hälften alla redan. haha.
hoppas du lyckas nästa gång då, och jag vet hur butter man känner sig efter, jag kuggade med första gången…

Duktig Snuttan: ;D Söt påny också förresten. :P
Jag har börjat med att köra hästtransport nu.. :) Uppvuxen i en bilfamilj. :D

jag råpluggade dagen innan på det är med datumparkering och vikter… tror ni inte jag fick just det på provet? annars hade jag med kuggat…

Jag har skickat iväg min pojk för att köpa tårta iallafall nu :p
Tårta är bra både när det går bra å dåligt :D

ja. man måste ju "trösta" sig med ngt om det gått dåligt och går det bra så måste man ju fira

Nej, men vad synd att det inte gick bra snuttan. Hoppas det går bättre nästa gång. Du vet tredje gången gillt. *ler*
Vilken tuffing med så stora solglasögon. hehe
Oh, hoppas det går bättre med körkortet! ;)
Nice bilder! =D

Bättre lycka nästa gång!! =)
Klart man ska ha bil-djur!! Men akta er för att ta ur dom, de betyder otur!! Själv har jag en körsbärsluktande djävul som hänger i backspegeln på saaben ;-)

Synd Snuttan…bättre lycka nästa gång. Nu vet du ju vad du ska träna på.
Måste säga att jag inte tycker att araber är fina men gillar skarpt "din"- kanske för att den ser ut som en nordis…