Idag..
var det ridlektion. Jag hade Graze, D-ponny 147,6 cm hög ( asgarv). Vi hoppade, och hade en liten övning,, Man red i vänster varv *trav* och vid K gör man en volt.
Fortsätter ut på spåret, fattar galopp på kortsidan nånstans.
Vänder snett igenom vid F och där står en blågul grind.
Galopperar efter hondret och saktar av på kortsidan.
På långsidan är det 3 cavaletibommar och sedan ett kryss.
Klart :P
Och först hoppade vi rätt lågt, sen höjdes det till 75-80. Klara det lätt som en plätt.
Sen till 95, men då rev Graze (hon kom för nära), men vi hoppade! =D Rekord för mig, e glad för det =)

Kuuuuuuuuuuuuuuuuul =D

95 är det högsta jag har hoppat, en oxer med en b-ponny som hette frutti… *ryser vid tanken*
Vad roligt :)
Högsta jag har hoppat ligger på ca 1.10-1.20 (mäter inte så noga) och det var med Windy som är ca 145-150cm hög själv.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kul med nytt rekord! :D

det högtsa jag hoppat är runt en meter med d-ponny. med roger, uppåt 1,60 i mkh, så kommer vi bara till 40 cm för sen blir han lite feg men han är inte hoppad särskilt mkt heller.
Tack, tack :) Kuligt :)
Vad har ni själva gjort idag da??
#6 På förmiddagen kollade jag på 4-5 Vänner-avsnitt. På e.m. hade jag stalljour från halv ett till kvart i fyra på skolan.. Efter det åkte jag till mitt stall och mockade åt hästen, gav hästen en morot, åkte hem, åt pizza och sen har jag degat framför datorn för att ladda upp batterierna inför morgondagen. Då måste jag vara på skolan kl 7.. Har stalljour den här helgen >.<

Idag har jag vart i skolan och sen efter shoppat =)
#7 haha, sounds fun :D
#8 fy fasen va busigt av dig