Hansbo regntäcke..
Är det bra?
Såg att de har extrapris på dem (både halvhals för 199 kr och utan hals 149 kr) i en affär när mig.
Så blev lite sugen på att köpa ett.
kissmekate.blogg.se
Jag tycker detta med regntäcken är en djungel. Jag har både 300 kr täcken som är totalt vattentäta, och jag har dyra 1000 kr täcken som regnar igenom på en timme.
Det är bara att köpa och testa! För under 200 kr så hade jag helt klart gett det ett försök!
Hakuna matata!
Nu blir jag nyfiken, var såg du att dom hade extrapris? :p
Också nyfiken på var detta var?
Medarbetare på westernridning.ifokus

Hansbo är kalas, vad jag hört i alla fall, har inget själv.
Undrar också vart dem säljer Hansbo täcken för 149 kr? :O
Medarbetare på Dressyr.ifokus

På Citygross i Häggvik!
Jag har köpt ett, dock kan jag berätta att störtsa stl som finns kvar är 115cm.
Jag lyckades ta det sista i stl 135 cm, igentligen skulle jag ha 125 cm, men hoppas att det passar endå.

kissmekate.blogg.se

Jag har ett Hansbo regntäcke och ett vintertäcke på 300g. Både funkar kalas och det blir inte blött igenom. =)
#5 Har dom hästsaker på Citygross? :o

#7 Yes det har dem
kissmekate.blogg.se

#7 där finns massor utav häst saker :D och foder..
#9 Det har jag aldrig sett här i Sundsvall :p
Det är inte alla City Gross-butiken som har hästsaker tyvärr, ingen CG här i närheten har det tyvärr…
Då har dom nog inte det här heller :p

#11 du får åka till höör :D

#13 eller Hyllinge en bit innan Hbg, dem har också massvis med hästprylar :)

#14 har dem de? för sist jag var där så sålde de ut en massa saker. såg ut som om de skulle lägga ner ridsportsavdelningen.

#15 Jag vär där i onsdags och dem har nyss ändrat om i hästavdelningen men där är en massa saker kvar. Dem brukar ha extrapriser på täcken. =)

#15 jag var där senast i måndags och då fanns det hästsaker, dock omflyttat som #16 säger :)

#15, 16 jamen dåså =)
#13. Tack för tipset! Nu är man ju hästlös, men alltid bra att veta om man lyckas hitta medryttarhäst i år igen… ;)