Vårlåten
Är det någon som lyssnar på Radio City Mix Megapol? Deras producent, "Producent-Mats" har gjort en låt dom kallar Vårlåten… Jag skulle kunna döda för att få tag i den :P En remake på The Poodles låt "Night of Passion"…
Haha låter kul.. Men nej, lyssnar inte på radio alls, förutom nån gång i bilen om det inte finns nån cd tillgänglig.. Allt de spelar nu är ju melodifestivallåtar dessutom..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Sant, faktiskt… Men CDn i min bil har lagt av, så jag har inte så mkt annat val, det och ta slut på batteriet på telefonen :P
Men den är helt underbar, jag vet bara inte hur jag ska få tag på den!

men du, om du går in på mix megapols hemsida så ligger den kanske där? tänkt så långt= ;)
Aj då..:P Kollat på deras hemsida? Kanske finns att ladda ner där om du har tur..^^ Eller maila och fråga. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har varit inne och letat flera gånger, utan att hitta den :( Men funderar på att ringa dom imorgon, ska ändå vara uppe tidigt :)

smurf
Det var faktiskt en minuts skillnad… ;)
#7 Kan ha vart några sekunder bara.. På olika sidor om minutgränsen bara. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

två själar samma tanke, eller vad säger man?
Haha, ni är nog tankeläsare båda två… Eftersom jag redan tänkt ut det ;)
Japp jag är tankeläsare. ;) Just nu tänker du på hur otroligt gärna du vill ha en islandshäst…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
..och en knäppie..
Haha ja det med, tack Maja. ;) Titta bara slo..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Äh, tyst med er… Båda två :P
Oh yeah! Nu är den på gång :D Wohoooo, äntligen :P
Men slo.. Titta på bilden.. Tänk att ha en sån hemma.. Som kommer och kryper upp i knät.. Och ska leka och gosa..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tyst sa jag, inte ett ord till från dej :P
http://www.badongo.com/file/2539749 Släng ett öra på den här istället ;) Tror det ska fungera…
Haha låten var riktigt härlig ju! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag vill inte seeee fler sånna sötisar… :P
Visst är den skön? Och snacka om att man blir på gott humör :D
Men jag vill att du ska det. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag tänker inte kolla på några fler bilder du sätter in… Jag har ju sagt att kenneln som ligger nära inte har några valpar ;)
Det finns bilar, bussar och tåg…;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport