Vad för Julklapp?
Lite stressigt då det bara är 3 dagar kvar till julafton!
Men jag fick idag en julklapp av min medryttar ponny's ägare. Hur gulligt som helst, för jag betalat även inget för att rida.. Då kom problemet - vad ska hon få?
Vi hade först tänkt oss att köpa en 25kg säck morötter, men samtidigt är det kanske inte så roligt? Så då tänkte vi kanske om vi blandar massa frukter + godis i en ''hink'' eller något. Är det något som man vill ha i julklapp egentligen?
Familjen har 3(4)st hästar (kommer en ny imorron), kanske man kan köpa något till dom då? Alltså, jag vet inte & hoppas att ni där ute kan hjälpa mej!

Beror ju på, hur gammal är tjejen, är hon en sån som uppskattar saker till sig själv mera än till hästen (kanske har hon redan allt till hästarna elelr vad vet jag..) och så vilken relation du har till henne beror ju också på! :) Och själklart vilken prisklass du vill köpa något i hehe :P
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#1 Känner hon kanske inte jätte bra men hon kör bil iallefall! :) Jag tycker hon är en som tänker på andra men ändå sej själv såklart. Porträtt av hästarna kanske är en kul sak? Tänkte även om jag får pengar i julklapp kunde jag köpa ett JW schabrak (engelska flaggan) Vet att hon gillar det märket - dock så blir den julklappen en vecka sen då..
Vistaprint har en hel del billiga saker som går att beställa fort. Där kan du göra kalendrar, muggar, t-shirtar, vykort med mera av bilder som du har på hästarna!
Kanske beställa en förstoring av en bild som du har och rama in?
#3 En bra ideé men vet inte om hon gillar det..
Vad fick du av henne? :)
Du kanske har skrivit det men jag hittade det inte i texten så jag frågar ;)
#5 Presentkort på Hööks & godis : D
#6 åh, nice! :D i vilken prisklass hade du tänkt dig med presenten till henne?
#7 Det är jag inte riktigt hellt 100% på ännu, får se vad jag kommer på först :)
Jag tycker presentkort är väldigt bra ändå. Visst det är ju inte så personligt, men det kan det kanske ändå inte bli om du inte känner henne så bra.
Med ett presentkort kan ho köpa antingen något roligt - eller något hon behöver =)
Hakuna matata!
Fast att ge ett presentkort till nån man fått ett presentkort av känns väl lite sisådär? Känns mest som att man byter pengar med varandra då..
#10 Förstår hur du tänker där, men man kanske skulle kunna ta på någon annan affär då?
Men mina föräldrar har köpt en 25kg säck morötter (vi ska ''klä'' den med en julklappssäck) - sedan blir det nog porträtt tavlor (två ramar + ca 5 foton) Tycker ändå det känns lite tråkigt.. Skulle vilja ge hon något hästigt så att säga :)
Om hon är vuxen och har häst så var det en bra idé med en hink (som du köper ny såklart) och fyller med äpplen och morötter, kanske några andra frukter..
Jag hade blivit glad av det iaf =) För mig är det tanken som räknas och det är en rolig idé.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#12 Precis! Då får det nog bli så :) Ritar dessutom ett julkort just nu av alla tre hästarna & så får hon foton av hästarna (ram med)
Dom bad mej faktiskt i sommras att skicka foton på hästarna..
då kan väl jag fortsätta lite på den här tråden, vad ger ni era medryttare i år?
// Vanessa

#13 låter bra det.. :)
#14 Min medryttare får inget.. :O Vi är dessutom släkt.. x) Har bara köpt julklapp till mamma, pappa, mormor och morfar iår :O
Hmm.. Men när du väl säger det så ska jag nog baka en extra stor sats med "änglakolor" och ställa en burk i stallet :3 hehe
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

#14 Min lillasyster är medryttare på min häst och hon är väldigt liten (9 år :p) så hon ska inte få något för att hon är medryttare men hon ska få julklappar iallafall!
;} /Johanna, http://finanora.blogg.se
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."