Bästa sidan med hästannonser
Ja, vilken internet sida tycker du har bäst/seriösast annonser för försäljning av hästar?
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
hastnet tycker jag är bra, man får ju sållaen del själv. Men det ligger ju oftast mest annonser där iaf :)

jag föredrar hästnet
hästnet och bukefalos

hästnet är väl den sidan som har flest annonser men jag gillar uppbyggnaden på hastfynd.se bättre fast där finns det inte så många annonser alls men de lär väl bli fler.
blocket har ju en del annonser också och på buke hittar man en del också. Men jag tror att största chansen att hitta rätt är hästnet.
Sen tycker jag det känns seriösare i tidningenridsport el blocket just för att annonsören måste betala för annonsen och då slipper man alla oseriösa och lurendrejare.

Köpte en av mina hästar på eniros sida ;) Men annars brukar jag sitta och kolla på blocket.
Blocket och HästNet. Vet man redan vilken hästras man ska ha, så tycker jag rasföreningarna känns mest seriösast.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Jag tycker egentligen inte det finns någon riktigt bra längre.
För några år sedan fanns en riktigt bra som tyvärr försvann minns inte namnet. Så nu är det väl hästnet och blocket fast gillar också upplägget bättre på hästfynd.se fast det är för lite som annonserar där ännu.

#7 hastannonser eller den som fanns på bukefalos tidigare? tror den hette euippa.
Blocket och hästnet..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#8 Hästannonser låter bekant det va det nog. Gillade den.

#10 jag med. tycker det är synd de tog bort den. så otroligt lättmanövrerad.

#10 och #11 har ni kollat in hästfynd då? en ny sida som har det stuket som hästannonser hade innan.
#12 Ja hästfynd brukar jag kolla varje dag, hoppas bara den kommer igång och får in mer annonser. Den verkar väldigt bra annars.
Hittade min häst på blocket.
Mycket beror ju på vad för typ av häst man söker och i vilket område. Jag köpte en kallblodstravare, bor i en travstad med många kallblod och finns många fler såna annonser på blocket jämfört med hastnet.
Men letar man ett halvblod eller nåt sånt så verkar de annonseras ut på hastnet.
blocket och hästnet
// Vanessa