Vad tycker ni om min snart 1 åring?
Vackert huvud bra bog gott djup något kort kors och något gracila ben, men tror som du att en skönhet är på intågande..
Jätte snyg. lite tanig nu. Men hon växer till sig (:

Jag tycker hon ser riktigt söt ut :) Värkligen smäcker!
Paparatzi, när du skriver "bra bog" utifrån vilket perspektiv är det?
I rent hälsoperspektiv? Trav? Hoppning? Dressyr?
För jag kan iallafall svara ur dressyr-perspektiv så skulle inte jag säga bra bog, den är på tok för rak och sluttande, den hästen kommer ha rätt markliggande, långa rörelser…
Jag skriver det bara ur rent extrört perspektiv, det finns utvecklingsmöjligheter..jag försöker att se hur hon kommer att bli framöver
Kan inte säga så mycket, mer än att hon är fin. :)
Snuttan, det är en American saddlebreed, och de ska väl ha lite mer raka och sluttande bogar, eller? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag kan inte hur saddlebreeds ska se ut enligt rasstandard, sökte på google lite snabbt och tittade på hästarna jag fick upp där med rosetter och flertal hade väldigt raka och slutande bogar såg det ut som med, så de kanske ska ha det?
#6 Då förstår du hur jag tänkte, det är inte lätt med alla olika rasstandarder, man får hålla sig till en favvoras det blir enklast så

Drar in ännu en bild som kanske är lite tydligare hur hon ser ut.
Dock en springbild men ändå!
ska säga att jag tycker det är mycket intressant att läsa vad ni tycker om hennes kropp mm. Verkligen jätteroligt att läsa hur andra uppfattar henne, oc hur hennes kropp ser ut. jag ser ju henne varje dag och ibland är det svårt att se förändringen.. förutom att man ser att hon vuxit. Ska ta och kommentera lite mera när jag har lite mera tid!
så fortsätt säga vad ni tycker!
#8. bilden är bra. hon ser ut att röra sig trevligt och att ha bra gångarter (: Lycka till med henne (: