Bebisen idag
Idag stod vi ute o njöt i solen o ryktade bebisen.

chilla litet:
Jag fläta pannluggen på honom och att döma av hans uttryck så gillade han det inte… men färgerna blev fantastiska i bilden!
Sen så ryktade husse litet också.
Vi hade ett fantastiskt väder idag!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

på ett behörigt avstånd ser jag.. ;)
haha xD Åh mycigt
åååh han är så fin lina ! :)
så härligt!
men "bebis" haha! jag trodde du fått barn när jag läste rubriken ju "fniss"

Härligt väder ni har och härligt med en sambo som vill vara i närheten av pållen.

Ha, ha trodde också att du fått en bebis. Snacka om att bli lurad. Såg ju riktigt skönt ut i solen.

Bäbis o bäbis ;-) Vilket härligt väder ni har och ingen snö heller!! =)
När sambon tyktar kan ma ntro att det är en porslinshäst i tunnt porslin han ryktar. så det kan vara därför lillkillen var surig, för att det kittlades litet… Fic säga åt sambon att ta i flera gånger :D
Haha, blev ni så lurade? Inte ens Lisettan kunde hålla tyst länge om sin graviditet, jag skulle nog formligen skrika ut det i rödaste rappet så fort de första 2 måanderna gått :D
Men sålänge får Harry vara min bebis. :D
Sambon har gjort framsteg, från att bara ha stått o sett på när jag mockat och ryktat så har han kommit sakta men säkert närmare o närmare, sen i februari nångång så ställde jag harry på gången och började mocka boxen, sambon försvann och nästa gång jag såg honom stod ha no ryktade Harry :D helt på eget bevåg :D
mocka gör han iof inte ännu, men han fyller ren halm i den stora skottkärran medan jag mockar ut det skitiga :D
Så han har verkligen börjat engagera sig och han är ite rädd för harry me nahr en sjujädrans respekt :D

respekt är bra att ha, det är stora djur viu har att göra med. Kul att han hjälper till. Bra med hjälp sedan då du ska börja rida in.
Reddie, jo respekten är jäkligt bra att ha, men nu ska det sunda förnuftet in också :D
Inridningen kommer itne än på 1-2 år, men till hösten ska han sadelvänjas iaf. Inkörningen är på tapeten nu och jag har den nya selen på ingång vilken dag som helst nu. Så til lsommaren ska ha nvara körbar, så komemr vi sätta muskler och så ordentlgit innan vi börjar rida in också.
Frågan är ju när han kommer skjuta i höjden nästa gång, troligtvis blir väl det nu över sommaren som kommer? Han är ca 150 nu, och pappan hans var 183, vet fortfarande itne hur hög Janni är. för ha nborde ju sluta nånstans mittemmellan mamzen o pappzen tycker man. (jag blir glad om ha nslutar växa vid 165, för då kan ma nfortfaradne köra honom i vanliga hästtransporter utan förhöjt tak.)

janni är väl 160 tror jag?
du ska se att han växer i sommar, han kommer säkert att ligga o nanna jättemkt. det gjorde ju brago förra året.
ska bli mysigt om han ligger o nannar, ska jag också göra….. ut o mysa i sommarbeteshagen o bara gona oss…. käka litet mariekex o dricka saft…. :D

fanken vad ljus han var då! :D

ser inte ut som samma häst ens. ;)
oooj, lille ljusa harry, himla stor skillnad !