Ett år senare! Otroligt!
Jag köpte min häst förra för ett år sedan och han har blivit en helt annan häst! Det var inte en speciellt fin varelse som klampade ut ur lastbilden den 5 November 2009 kan jag tala om. Men efter en lång process och väntan så har han förvandlats från att vara den fula ankungen till den vackra svanen. Jag skulle aldrig kunna ha trott att han skulle bli såhär fin. Och nu är han heller inte igångsatt så han kommer bara bli ännu snyggare med muskler
Att man har kunnat låta en sån här fin individ falla isär. Det är för mig ett helt mysterium. Han är verkligen värd sin vikt i guld och jag är så glad över att jag har honom.
Den första bilden är tagen den 5 November 2009 och den andra 17 December 2009 och sista den 5 December 2010. är det någon annan än jag som ser skillnaden eller ;D?
Han är för övrigt en Sv. Halvblod/Ardennerhingst född 1995

Jag har också en ful ankunge som blev en otroligt vacker svan. 
Vad fin =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Det är ju jätteroligt att han utvecklats så. Och att du köpte honom och såg det fina som fanns i honom trots att det inte kanske inte såg ut som en riktigt fin häst då. Det är alltid lika härligt med människor som ser potentialen och det vackra i en häst trots att den inte är i sin toppform, och att du lyckas plocka fram det där.

Jättevacker! 
Jag skulle väldigt gärna se en helkroppsbild på din herre, har aldrig sett halvblod/ardener förr men lät intressant!
Är han fortfraande hingst eller är han kastrerad? =)
Hakuna matata!

#7 i ett stall jag hade ponnyn innan fanns det ett halvblod/ardenner sto, såg ut som ett rejält halvlblod. Väldigt vacker var hon. =)

#2 jösses, vilken pudding
jag misstänker starkt att han fortfarande är hingst?
en som brukar rida i ridhuset nere på ridskolan, har en halvblod/ardenner valack, och den är ruskigt fin! Ser ut som ett grovt halvblod som #8 säger :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Åå vad fin den blivit! :D
/Johanna, http://finanora.blogg.se
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
han var jätteläcker dock lite svårt att jämföra bilderna då man inte såg så mkt mer än huvudet från dom gamla :)
wow! en riktig snygging :)
// Vanessa