Vad tycker ni? =P
Hej alla hästgalna =) Tänkte bara fråga vad ni tycker om min prinsessa! Och om min sits, får ibland höra att jag kommer lite i bakvikt… Let me know! :)

Kan inte säga något om sitsen men mkt vacker häst det där! =)

håller med, mkt fin häst :)

Tack, vi har haft henne sen hon var fyra. Så det är kul att se att det blev nånting bra =D Hon är stallets favorit! Hihi

Hur gammal är hon nu? =)
Vacker och elegant häst måste jag säga! Tycker din sits ser jättebra ut, men är ju inget proffs. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hon är 9 i år, mamma har utbildat henne, sen tog jag över henne för ett år sen =) hehe

på bilden är hon 8!

Ahaa! Vad roligt! =D

riktigt snygg häst :)
wooow :O
Otroligt fin häst!
Bilken utbildningsnivå har hon?
Tycker du har jätte fin sits! :)
/Elin

hm, vart har bilden tagit vägen ?
jag gick in och tog bort din bild du publicerat Due-Boje, eftersom det inte är tillåtet att lägga upp bilder med hjälmlösa ryttare.
jag hänvisar till våra Skrivregler om du vill läsa mer.
/Karoliina Medarbetare.

;)
det är iaf en jättefin häst du har !

Verkligen fin häst!

Vilken nivå tävlar du på?

Shiet. Fin häst och du! Trodde inte först det var den bilden du menade. Såg ut som värsta elitekipaget. Hur högt tävlar du? Hur många år e du?? Shuit asså. helt mållös =P vill också va så duktig. fast i hoppning ;)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Åh, va glad jag blir =) tack!! Den där bilder är från NM i norge förra sommaren.. Så jag tävlar på internationell nivå =) Jag är 17, fyller snart 18. Så jag är junior! Då rider man program som ligger mellan MSV B programmen och St. george. Nu i helgen ska jag tävla Msv A för första gången. Ska bli jättespännande! Dags att förbereda sig lite inför YR tiden liksom =) Jag hoppar faktiskt även jag ;) Går på hoppgymnasiem.. men det är dressyren jag tävlar i! Men ska försöka kvala 4åringen till hoppchampionatet :)
Här är en bild på min häst som är sex nu, men denna bilden är tagen när han är fyra, har bara hoppat ett par gånger innan! <3

vilken klubb rider du för? ser jätte trevligt ut! roligt att se!!!

Trevliga bilder!! =)
Men varför går du hoppgymnasium om det är dressyren du satsar på?? Blev lite kluven där =) Vad är de för stam på dina hästar?

Jag rider för Färs härad, en liten och mysig klubb som ställer upp i vått och torrt! Jag går i förstahand hoppgymnasium för det fanns inte med dressyrinriktning. Det är alltså inte en speciell skola, utan inriktning specialidrott, man slutar då tidigt två ggr i veckan för att få träna. Det finns tex även hockey, fotboll, innebandy, segling.. you name it ;) Sen tycker jag att det är väldigt viktigt att unga hästar får göra lite av varje.. plus att de e så grymt kul med hoppning! Vi har sju hästar i stallet nu :P Men de tre jag rider mest är Brownie (dressyrbilden) är efter Bernstein-Ganesco. Den som hoppar heter Don Corleone och är efter Don Schufro-Bolero, och den tredje som bara är fyra är efter Don Bosco-Condor M ( den enda med lite hoppblod i sig) :P
har ni själva några hästar? =)

Ok, vilket roligt gymnasium!! =)
Jag är hjälpryttare på en dressyrvalack, 13 år, e Cadiac - Bernstein, gick msv a innan en operation i sommras men är nu på väg tillbaka. Samma ägare har även en 6åring e Gigolo - Trombon, på väg upp i msv =) Har ingen egen nu för tillfället, men fungerar perfekt såhär =)

Ah, jag älskar Bernstein <3 Jo, kan jag tänka mig att det gör. det är tungt att ha så många egna hästar plus skola..!

Jag har förvisso inte skola men däremot jobb. Har haft hästar så länge så det är skönt att få vara lite mer fri iaf. Perfekt efter alla unghästar att få sätta sig på en välutbildad häst igen =)