Provred igår!
Som överskriften lyder, igår provred jag ytterligare en häst :) Pia Hamlet heter den. Jag kommer förmodligen fortsätta på henne, då det var krut i henne men inte så mycket så att hon misskötte sig :) Hon hade väl en liten olat med att kasta upp huvudet i trav och galopp, men det blir till att "låna" med mig min martingal för att förhindra att få näsan bruten ^^ Hon var lite otålig på stallgången med igår, gick fram och tillbaka över gången och var allmänt dryg så, det blev bättre när vi kom ut. Idag när jag var där så var hon lika på stallgången, men en aning stressad med då hon bajsade ner hela gången -.- fick sopa upp allt själv.. Men idag blev det inget rida då hon kändes varm i ena bakhoven där hon tappat en sko, senare idag såg vi även att hon blödde lite näsblod, så hon fick stå idag, hovslagare och veterinär kommer förmodligen snart.

Ooh, intressant! ^^ Hoppas hon blir bättre då. Både när det gäller "skadan" och att rida.

Pia <3
Har varit medryttare på henne i ca ett och ett halvt år!
Ska du rida henne nu hos hennes ägare annika(tror hon heter så) eller är det du som har henne?
Nu (sista tiden jag red henne) har hon börjat gå riktigt bra så om ett tag så kommer hon nog inte hålla på så mkt med huvet, man "lär sej rida" på henne efter ett tag :) hon är iaf helmysig, men det kanske du redan har märkt :D
Hon lugnar nog ner sig efter ett tag ochså skulle jag tro, hos "oss" var hon hur lugn som helst i stallet..
Lycka till med henne!! :D
(skulle vara kul om du skrev lite sen om hur det går med henne)

Gammal bild förresten! :P
ser där ja kul att en här inne känner hästen då kan du dela med dig om tips :) jätte fin var hon allt. Du ska inte köpa henne trode det eftersom du provred henne :) ?

Är medryttare på henne nu, världens underbaraste häst.
liebe kann manchmal sehr weh tun
finns de någon underbarare än pia ? <3
du är älskad och saknad vännen
liebe kann manchmal sehr weh tun