Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 597 ggr
Anna
0

Visst är hon fin?

Lägger in två helkroppsbilder på Wilda så ni får se hur fin hon har blivit. Fyller 7 månader på tisdag (20:e) och är ca 127cm hög. Snart helt vit har hon blivit och smäcker och fin! Vad tycker ni om henne? (min mamma som håller i henne) Tyvärr ganska rörig bakgrund på båda bilderna.

Jag hade hoppats att hon skulle få behålla sin svarta man & svans (tycker det är sååå snyggt på skimmlar) men nu kommer det ut fler och fler vita strån för varje dag tyvärr, haha. 

Bild #1
Bild #2 

MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Snuttan2
0

Hon är jätte tjusig :D Hur stora är föräldrarna? Vad var det pappan var för något?

Håller med om att det är snyggt med lite mörkare skimmlar och framförallt med mörkare man och svans, mums.. Ser inte så ljus ut än på bilderna iallafall ;)

Anna
0

Tackar :) Windy är ca 145-150cm och pappan (Hagens Ryan RC 76, connemara) är 142cm.

Haha nej hon ser inte ljus  ut på bilderna men oj vad vit hon har blivit! Dumma kamera som inte kanh exponera rätt. ;)

annaattlid.se

Snuttan2
0

Så hon är renrasig connemara? Jag fick för mig att hon var halv-connemara, undrar vem jag tänker på nu…

Vad är det för kamera du har?

Star
0

GUd vilken snygg häst:D

me_minie
0

Mycket fin häst :)

Maja
0

Snygg!! :)

#3 - Mamma häst är arab/pinto om jag kommer ihåg rätt.. ;)

Anna
0

#3 Haha nej. Hon är connemara (efter fadern) och arabiskt fullblod/pinto (efter Windy). Så hon är en rejäl korsning. ;)

Jag har en Nikon D50 systemkamera. :)

Tack ni andra!

annaattlid.se

E_hjo
0

Jättefin  =)

Anna
0

#6 Såg ditt inlägg nu efteråt, det stämmer ju bra det. :)

#8 Tack!

annaattlid.se

Snuttan2
0

Mamma häst och pappa häst, hihi :)

horspawer
0

arab och conemara altså, villken fin blandning..eller vad säjer man.Generad jätte fin häst iaf ^^

Maja
0

#10 - ..och barnhäst.. ^^

Peppe
0

#12 nej bäbis häst ^^

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

MiaMaria
0

Snygging! =)

Nicey_och_Smulan
0